Pages

Friday, June 12, 2009

對話

那天和會計高官及保險界女強人午飯, 保險姐姐又換了手機. 終於不再是Sony Ericsson了. 這回是Nokia一款PDA.

我: 又換咗電話咩?

保險: 咩又... 上次嗰部都用咗年幾...

我: 年幾... 我呢部好似就快三年添! 不過你用3G, 貴咁多. 你知唔知我宜家幾錢一個月?

保險: 唔係3G喎, 我都未用過3G.

我: 唔係咩?

保險: 我一個月一百三十幾咋嘛.

我: 唔好意思, 我八十幾九十蚊咋!

會計: 佢有得上網噃...

我: 我仲上呀? 返工又上, 屋企又上, 我電話都上的話就addiction喇.

會計: 所以其實你八十幾唔係平囉...

保險: 上到網幾好呀... 可以睇吓新聞...

我: 我返工睇足九個鐘喇喎...

保險: 姐姐, 鬼咩, 我地呢啲成日要等人, 好似你咁喇喎, 成日遲到, 我地要等你嗰啲咪可以睇吓新聞囉...

我: 唓...

11 comments:

Mugen C said...

Oops! ;)

c.r said...

我用手機上網的錢分分鐘和家裡的一樣貴。:X

mad dog said...

mugen c: :)

cr: 嘩, 你成日要坐好耐車咩? 我真係唔係太多時間唔喺電腦前又想上網架咋.

不是公主 said...

我部電話都用左差唔多四五年啦..
一路都搵唔到一部岩心水0既黎換...

我一個月電話費都差唔多要百四五lor...
之前一個月都要成二百.. 唔知點解..

加燦 said...

ha ha. :) I am one of those demanding customer that my mobile provider makes little money from. (no web access, no nothing :) But then, I have been paying them for years (for not using my phone much) and have been such a low maintenance customer.

mad dog said...

我不是公主: 我宜家呢部試過多次從高處"硬著陸"都無事, 仍然好用又幾靚仔, 所以都未想換住 :)

加燦: right, i only use it to sms and calls. and i dun like chatting on phones, esp. mobile phones.

聶秀康 said...

我其實最飛佛的手機牌子是NEC可惜香港巳沒有,可能用慣手勢function卦.
家下i-phone & philip一整用,其實簡單最岩我...philip的電好長怎叉一次電用足5日.

mad dog said...

聶: wow, NEC同Philip都未用過. 只用過: nokia, samsung, 同sony.

c.r said...

philips我又用過,個彩芒係嗰時嚟講都好掂。:)

mad dog said...

cr: i c. 你宜家用緊咩? :)

cr said...

blackberry,因爲係qwerty打字夠快。:P