Pages

Monday, June 08, 2009

Would You Rather

Glamour.com每逢星期五就有這個polls玩. 好些都頗有趣.

我又整個先:

Would you rather...

1. 嫁入李家但生咗兩胎都係女... / 都係李家, 不過無入門, 但一索得男

2. 無手 / 無腳

3. 聾 / 盲

4. 頭髮靚但皮膚差 / 皮膚好但髮質差

5. 住大屋但每日要半小時以上出市區 / 細屋但近市區

6. 寫得唔talk得 / talk得唔寫得

7. 做首富太太 / 做第一夫人

8. 名 / 利

8 comments:

Carrie said...

4. 頭髮靚但皮膚差 / 皮膚好但髮質差: 我揀皮膚好但髮質差, 因為髮質差可以用products cover up, 皮膚差比較難cover up. Hahaa..

Samantha said...

1. 無入門, 但一索得男(起碼人哋覺得矜貴同埋唔會失寵先)
2. 可唔可以兩個都唔揀???手同腳都太重要
3. 聾(起碼唔駛因為睇唔到嘢而麻煩到人哋)
4. 皮膚好但髮質差(因為我而家係掉反轉)
5. 細屋但近市區(做人都係實際d好)
6. 寫得唔talk得(呢D人先叫有深度,talk得吱吱喳喳就變八婆)
7. 做首富太太(都係覺得冇咩所謂,最緊要有$$$)
8. 利(最緊要都係$$$,名都係其次)

3ear said...

2.3.4都好毒揀吾落手!

1&7又太空泛亦都係我希祈的.

5.要反工就當然近市區就算有私家車都係咁話.

6.都係鐘意得得勁少些說話,癈事講多錯多.

8.一定係利...低調些好!

夠詳細未...

妳點揀?

uncleray said...

第八個不用考慮,一定是後者。

imak said...

1. 首先...... 不如先諗清楚要唔要嫁入李家先啦!

mad dog said...

carrie: 我都寧願皮膚好! :)

Samantha: 我寧願無手, 起碼出到街 :)

3ear: 我呀...
1. 後者
2. 無手
3. 聾
4. 皮膚好
5. 細屋
6. 好難揀... 唔talk得個人會悶爆人地
7. 第一夫人 (因為都會夠錢用), 又唔怕被人綁架
8. 有名係咪自然會有利呢?

uncle ray: :)

imak: haha, 你呢?

Tiff said...

My Choice:
1. 嫁入李家但生咗兩胎都係女 [我都係世俗個批,結婚有少少保障囉,雖然可能會離婚]

2. 無手 / 無腳 - 真係揀唔到

3. 聾 ,睇唔睇到野淨好遠。

4. 皮膚好但髮質差 - 皮膚好但髮質差, 皮膚又白又滑係我既理想

5. 細屋但近市區, 一分一秒係金錢,尤其攰到成隻野時

6. 寫得唔talk得 - 寫得好緊要,俾人有個dream, 出書都得麻。

7. 做首富太太 / 做第一夫人 - 第一夫人,嗯,應該會好威,唔想做首富太太啦,實有二.三奶,好煩既

8. 名 / 利 - 利,多個錢係好d既

mad dog said...

tiff: 係啦, 做第一夫人好, 起碼歷史都記得自己 :)