Pages

Sunday, June 21, 2009

胭脂

近年都用Chanel的blush(Chanel Irreelle Blush Silky Cheek Color), 差不多用完了, 見廣告介紹Bobbi Brown出了一支新的blush stick(Sheer Color Cheek Tint $200), 也是BB粉絲, 想來一定較方便, 於是買來一試. 可惜效果未如理想, 太淡, 可能因為我臉太白, 不夠血色.最後都是要跑回去找Chanel. 現在沒有Irreelle Blush了, 新的blush名為Blush Duo Tweed Effect ($370). 喜歡它連掃. 不過多次在的士上掃時都不慎把掃跌在車椅隙縫間, 氣結! (所以才會想試用BB blush stick嘛!) 這個非常耐用, 上一盒差不多用了三年!

10 comments:

c.r said...

有冇試過nars呀?幾好架!

mad dog said...

cr: Nars blush無噃. 有無連掃先?

聶秀康 said...

bobbi brown睇廣告好似幾好大推的眼線膏原來吾多岩用,又買過佢的眼影粉都係一般女人都係比廣告吸引(衰左).
姻脂用開cle de peau相當對我口味淡淡地少少紅非常自然.
而多年前購自紐約的prescriptives fresh cut用到而家真係very very好用又有趣的blush不是粉餅是一小塊的不同深淺紅粉片...!
或者妳可試下嬌蘭的波波胭脂啊!

mad dog said...

聶: 都有諗過Guerlain, 不過唔覺邊度有, 順路見到chanel咪買番佢囉 :)

PEGPEG said...

我也買了BB , 效果真的未如理想...

mad dog said...

pegpeg: 係啦, 用開佢幾隻嘢都好好架嘛, 無諗過支blush stick唔多得. 補妝可以囉.

c.r said...

係冇掃嘅:( 隻顏色叫super orgasm好靚架。

mad dog said...

cr: 無掃我唔買架... 另外一個掃好好好煩 :)

Mag Yip said...

mad dog..

黎緊都會去Chanel上化妝班,
可以用學費黎嘢!!你既介紹都幾好喎!
等我都考慮下先thanks!!

mad dog said...

Mag: chanel blush真係一流! :)