Pages

Sunday, June 21, 2009

有餡

話說昨日在某mall準備入lift, lift門一開, 好像看到一面善的人, 猶豫一會, 大家都好像不太想打招呼, 於是當看不見. 然後發現其人腹大便便, 大得肚子頂上心口, 然後好像kiu著身邊一瘦削男子.

第一時間打電話給七友中一人...

我: 嘩, 你幾耐無見XXX呀? 真係嚇死!

她: 咩嘢? 哦... 係呀, pregnant吖嘛... ha...

我: 你知呀? (因此姐姐的母親和大肚女子的母親相識, 亦住同區) 佢結咗婚喇咩? 幾時呀? 無人知呀呵?

她: 係呀, 無人知... 無擺酒呀, 我媽話.

我: 即係有咗餡所以要結婚呀? My god!

她: hahaha! 你咁叻嘅? 好大呀個肚?

我: 大到頂住個心口呀! 我無同佢打招呼呀. 一兩年前咪坐巴士撞到佢嘅, 我連佢名都唔記得, 仲大家交換電話number, 我add時都唔知打咩名好, 因為嗰一刻係唔記得佢個名!!! (因為大肚小姐是留班生, 只和我們同班兩三載) 一直都無聯絡, 費事啦...

我: 真係救命呀X小姐, 咩世界呀宜家, 佢(其貌極度不揚)都有人攪大佢個肚, 我地咩事呢宜家??? 我地呢啲級數, 哎呀, 你起碼應該已經生咗四個細路喇!!! 頂!!!

(雖然我非常明白外表同生唔生仔, 同有無人會攪大你個肚無直接關係... ) :P

hahahaha...

我有時都好尖酸刻薄吓... 但係真係好好笑...

7 comments:

Anonymous said...

how bitchy was that

imak said...

這世上, 醜人跟蠢人一樣多, 都係你估佢唔到既, ie. 醜女好多仔, 蠢人做到好層! 唔恨得咁多架喇!

聶秀康 said...

都吾單止女男的也好諸事的,好多時還喜歡比較添!

myblahblahblah said...

小學和中學同學中最早結婚的那兩位, 都是全班最肥最醜的.

mad dog said...

anon: yeah!!! :) nice bitch. :)

imak: 係囉 :)

聶: :)

myblahblahblah: 點解呢吓? :)

Karelian said...

就係因為質素低先會比一般人博,就係咁咪搞大咗囉~而且香港地又有唔少飢不擇食的港男,所以佢被人搞大咗唔出奇啦~如果唔係香港地哪有咁多問題青少年呢~d人生咗出黎又唔理,不負責任..

mad dog said...

karelian: ha, 好攪笑, 不過我啲朋友都幾十歲人喇 :)