Pages

Thursday, June 11, 2009

懶人的冰箱

好衰地, 諗住唔玩又要玩... 是關其實雪櫃無乜嘢... :P

咁啱呢幾日都有去超市行吓, 入咗少少貨. Gourmet有大減價美國士多啤梨, $42多啲一大盒十二粒, 好甜. 維他檸檬茶, 曾經係屋企必需品, 不過有時又會好耐都唔飲.

嗰日行開Seibu, 去Great買咗兩杯Bulla牌乳酪, 好似好好味咁, 上面有honey oat crumbles, 廿幾蚊一杯, 唔係成日捨得買架.









睇吓人地個冰箱好過啦!

又, 順便睇睇我今日晏晝食咗乜...

好靚吓嘅叉雞瀨($22), 同好味到暈嘅危地馬拉咖啡($18). $40咋, 幾抵!

17 comments:

Pema said...

危地馬拉咖啡($18) ? where?

mad dog said...

pema: email話你知吖. :)

meemee said...

講開食晏,家陣生意難做,公司對面間Marriot連Lunch Express都做埋,我今日試左個shrimp linguini, D 蝦好似king prawn咁大隻,仲有嘢飲加麵包,都只係$60!(不過只offer比PP客仔).

meemee said...

忘了講,是delivery service來的.

mad dog said...

meemee: wow!!!! 我搵日過你同你食好嘛??? :) delivery ja... oops... :(

Mag Yip said...

mad dog..

講起雪櫃...屋企雪櫃總是咩都無喎!!
最多係鮮奶因為朝朝早都要飲!!

食晏今日係Taste買左個"紫蘇醬螺絲粉雞沙律" $25又平又好好味,亦都係我既至愛午餐之一

mad dog said...

mag: taste呀? 我要行好遠先有... 今日同friends去咗食日本飯, 正 :)

聶秀康 said...

lunch...今日係元氣壽司tea set 有3款壽司+炸蝦小食+蜆蜆味增湯...+$9換埋朱扒手卷...超豐富質數ok...盛惠半條紅衫魚.

雪櫃...都係吾好提...等呀媽補給一吾係的起心肝走返轉taste!

妳的叉雞飯...流口水中...邊間出品?

mad dog said...

聶: 普通一間燒味舖咋. 抵食. :)

周游 said...

hi mad dog,
great that u joined:D
i put up your post on
【兩周一聚】 too.

mad dog said...

周游: thanks!! :)

tofufa said...

the chicken look so darn good!

mad dog said...

tofufa: yup, not bad!

Anonymous said...

看著妳的叉雞飯照,我的肚子便咕咕不住。
很懷念叉雞飯呀!!

mad dog said...

gwenzilla: 你嗰邊都有架係嘛? 不過無咁好食啫我估.

Anonymous said...

我唔係同你講笑,依家呢到乜都無架,可能有,但超級難食,我地試過兩家中餐便放棄再試啦!

不過,我常會返多倫多,多倫多便有很多好吃中餐,一般都是買叉燒或雞回家加料,好少叫碟頭飯吃啦!差不多是從沒有叫碟頭飯!!

mad dog said...

gwenzilla: 唔緊要啦, 我嗰陣都試過, 最掛住都係阿媽啲餸, 同雲吞麵! :)