Pages

Sunday, June 29, 2008

Ten Things To Do Instead of Shopping

啟發自: Ten Things To Do Instead of Shopping

我寫:

1. 跳舞

2. 睇碟/戲

3. 聽歌

4. 睇書/報紙

5. blogging

6. 整餅

7. 運動: 遊水, etc

8. 瞓覺

9. 齋行唔買

10. msn / 吹水

13 comments:

Anonymous said...

整餅? 都唔多覺你識整餅。

愛美 said...

作為一個女人, 做晒以上大項都係繼續去Shopping的, :)

mad dog said...

uncle ray: 我少講少post啫, 我整餅都幾掂架.

愛美: 哈哈! 可以幾耐唔去shopping呢?

xiao zhu said...

哈哈,唔 shopping 對我絕對冇難度,相反就算真係有需要去買嘢,我都唔想郁!

Anonymous said...

運動
修甲
桑拿
massage
游水 (乾,濕)
飲酒
露天coffee shop + people watching
去海灘
揸車
吹水 on the phone

imak said...

做 mask/facial
跟magazine 試化妝
襯衫 (襯定幾套朝早返工唔洗諗)
clean up your closet or drawer

算唔算呀?

mad dog said...

xiao zhu: 咁叻? :)

eeeason: manicure 你又啱???

imak: 試化妝, 好噃. 呢個好少玩. :)

愛美 said...

大有大shop, 細有細shop,
唔小心行入萬寧都可以買一大埋出黎 :P

mad dog said...

愛美: 咁又係. 一支洗頭水都七八十蚊...

Anonymous said...

男士俾女士更要修甲
你有無見過D好唔整齊嘅男手同腳甲呢
你都有個縱動 叫/同 佢整番好。

mad dog said...

eeeason: 唔整潔嘅我都費事同佢講嘢啦.

Anonymous said...

打機
發呆
玩手指
上網吹水
.......

mad dog said...

田中: 手指都好玩???