Pages

Friday, June 13, 2008

The L Women

追完The L Word的Season Two, 準備開Season Three了.此劇在美國播了三四年, 相信不會在本港電視播. 在網上發現, 多個演員都曾當過雜誌封面人物.

主角Jennifer Beals ~ 博物館主管Bette Porter: 對, 八十年代的Flashdance(勁舞)主角就是她!非常出眾的Katherine Moennig ~ 髮型師Shane: 劇中最TB look, 但又非常令劇中眾女人神暈癲倒.
我很喜歡的Erin Daniels ~ 網球手Dana Fairbanks:
呢個look唔多掂...
來自加拿大的Mia Kirshner ~ Jenny Schecter(曾飾演Atom Egoyan艾湯伊高揚的"Exotica"(1994)!): 由straight變bi, 來自芝加哥, 對自己性取向感到迷失的年輕作家.
Sarah Shahi ~ 夾在Shane和Jenny之間的Carmen de la Pica Morales, 是DJ一名:
Leisha Hailey ~ 雜誌寫手及電台主持Alice Pieszecki: 是劇中眾多演員中唯一一位在現實裡都是lesbian又came out, 不過差不多最不吸引的又是她... 飾演Tina Kennard的Laurel Holloman也是一點都不漂亮...
怎樣? 她們都比靚太及SATC的女角吸引吧? :)

Source: The L Word Online
前言:

9 comments:

c.r said...

這套劇我們電視播過,還是黃金時段,可是當時我要上法文,就沒有看到!
好像很hit,上過報紙添,路上還有很大很威一個billboard,還在別的電視台賣廣告。

mad dog said...

cr: 好睇架, 有機會睇吓吖.

makuranososhi said...

咦,你都有睇?我覺得劇情勁拖呀,不過太鍾意 bette porter 所以繼續追。

Anonymous said...

makuranososhi: 琴晚開始煲season 3! :) bette porter, 我比較鍾意Dana同Shane. Jenny都好.

makuranososhi said...

佢地(bette and tina) drag 足一個 season 都仲未捨得復合,天!我真係好鍾意 bette 架雖然佢的缺點係唔抵爭! shane 好型又好 cute ~

mad dog said...

makuranososhi: 無諗過Dana咁快同番Lara飛起Alice! 真慘, 雖然Alice真係唔多吸引... Tina... 俾我係Bette就搵過第二個啦. ha! 不過都係Helena駭人, 女魔頭!

Anonymous said...

個人覺得S3 係六輯之中最好睇既season... 特別喜歡Shane & Carmen果段...之後shane次次配埋果D都係女泰山... 唔吸引...
Tina 之後好樣返少少架... 不過就真係依然一個師奶樣囉! 唔知點解後果幾輯..都無一個係青春少艾..

mad dog said...

wp810: 係呀? 我S3睇到第五六集咋, Shane同Carmen又分手呀? :(

Anonymous said...

等你睇完先講啦~hahaaa