Pages

Tuesday, June 10, 2008

對話

昨日忽然情緒低落和友人在msn上聊了數句. 不知何故我說到我的喪禮...

我: who will attend my funeral?

友人: everyone ga...

我: how about XX?

友人: don't know

我: right

友人: u know XX is cruel

真沮喪. :)

Anyway, 說著說著心情便好了起來.

6 comments:

Anonymous said...

其實到時候人都"香"左,都唔care誰來誰不來了。

Anonymous said...

uncle ray: 講吓咁啫. 都會諗架嘛, 你唔會? 死咗都知架.

calculist said...

我也常夢到自己的喪禮, 互不認識的朋友共聚一堂, 感覺很有趣.

Anonymous said...

計算士: 夢到添呀? 咁我又無試過, 咪好驚囉???

calculist said...

親人朋友共聚一堂, 好像蠻開心呢.

mad dog said...

計算士: 哈!