Pages

Saturday, June 28, 2008

Get Over It!

十二月西武大減時買的top只穿了兩次, 一手洗便total loss, GET OVER IT!

遇著不友善的人, GET OVER IT!

週五早上大塞車, 的士車費比平日貴$20, GET OVER IT!

老闆去"唱"yen個rate 7.24, 保險界女強人個rate 7.27, 我偏偏係 7.33! 頂! GET OVER IT!

今晚竟然無人同我食飯, GET OVER IT!

表弟抄我blog, GET OVER IT! (你知唔知我係你表姐先宜家?!)

唉, 人老啦, 見得多, 睇得多, 好多嘢都只"慶"兩分鐘. 無事. :)

4 comments:

Anonymous said...

死,我一路都仲好好火,還咪懂get over it。

Anonymous said...

有鬼仔A 同我講過,Get Over It 嘅精悴,係

GET her in bed
Over her body
IT is done

鬼仔A 插嘴話

GET the wrong girl in bed
Over her fat body
IT is done, too soon!

mad dog said...

uncle: 唔通你後生過我? 仲唔化呀? :)

eeeason: 頂你唔住

calculist said...

哈, 妳果然比我年輕, 還那麼有火!