Pages

Friday, June 20, 2008

起伏

女人, 如果每天生活都平平無奇, 許多東西都會一成不變. 女人, 需要衝擊/起伏, 才有動力去做各樣事情, 如:

1. 買一大堆新bra及under

2. 減肥 (我知, 女人個個都無時無刻話減肥, 不過可以成功減到或一次過洗一大筆錢去減肥, 背後一定唔係平平無奇... )

3. 長髮忽然剪短

4. 短髮忽然要留長

5. 一個人去遠行, 忽然間

6. 明明唔識任何高科技, 學人買新gadgets

7. 無拿拿識講粗口

8. 戴眼鏡多年"屎忽痕"去配con

仲有咩? 歡迎再加...

14 comments:

Carrie said...

- 買一堆新skin care/cosmetic
- 上興趣班...e.g. 紅酒班/化妝班...
- 參加揸打馬拉松
- 無端端鑽研整餅整甜品

etc...

Anonymous said...

。平時唔著高掙鞋買高掙鞋
。平時好多野講突然變好少野講
。無修開甲無啦啦去修

mad dog said...

carrie: 買一堆新skin care/cosmetic... 有時用哂又見到廣告吸引我都失手架... 興趣班, 我又好耐無喎的確... :)

karsleepy: right! 修甲, 我都係有喜慶先去修吓...

Anonymous said...

- 戴眼鏡多年"屎忽痕"去做laser~
- 平日一向懶高貴突然又"屎忽痕"走去買對cross既Dummy款.

admin said...

如果生活平平無奇,其實隔四個月就會心思思想做上述的事!

Anonymous said...

忽然走去穿三個耳洞或者穿臍環...

mad dog said...

karelian: hahah, laser我一直都唔敢做...

maki: 咁犀利?

ninja: 我連一個耳隆都無...

Anonymous said...

我有個身材端好的女性朋友, 無端端去跑步, 算唔算 起伏呢?

Anonymous said...

死啦... 我好小會無拿拿去買嘢, 定係話我買親嘢都係無拿拿...

bra...無當vs semi sales就會大出血... 所以固定左半年入次貨. 平時喺香港都唔會買(老實講... 香港入口價錢相宜的相當肉酸, 過得自己果關既就貴到嚇死人, 仲要知上網買既一定會揾到同樣但連postage都平30%)

skin care... 都係無既先replenish... 好似都用左同一set product幾年, 無乜加減...

興趣班之類... 都可以話係興起... 但都係諗過一輪先去做...

就連紋身我都考慮左3年幾先行動...

睇完大家既response喺到諗我會唔會rigid左小小...?

Anonymous said...

突然想用酒精麻醉自己。

mad dog said...

eeeason: 你係咪又要我delete comment呀???

peg: 令半年就入貨(bra)都幾快噃. :) haha. 紋身... 我連耳隆都無穿, 紋身更加唔會整.

田中: 我鍾意飲酒, 不過係為想飲而飲, 反而唔會因為想麻醉自己.

Anonymous said...

- Switching skin care line
- Buying new cosmetics
- Getting new glasses AND contacts
- Experimenting with new softwares

mad dog said...

janice: switching skin care line, very good habit indeed! love it! :)

Ruth Tam said...

2 months ago, I suddenly went through all my stuffs at home and clear up quite a lot of them. Then, I started clearing things in office, even I don't really have much personal belongings there. People in office thought I was leaving but actually I haven't started to see other banks yet.

Of course, it shows something. I've resigned and will be moving to another company next month.