Pages

Monday, October 09, 2006

我喜歡這裡

我喜歡這裡, 因為放假後第一天回來沒有想死的感覺

我喜歡這裡, 因為甫坐在電腦前, 放低了一陣子的工作立刻上手, 有如上了身一樣

我喜歡這裡, 因為各人都掛著"welcome back"的笑容及問候, 無論有多少是真有多少是假, 我一一照單全收

我喜歡這裡, 雖然未至於有家的感覺, 但我確有歸屬感

我喜歡這裡, thanks God, I still have my job!

我喜歡這裡, honestly, my job is a piece of cake!

5 comments:

梁巔巔 said...

好 o野呀~ 難得搵到份會有如此歸屬感 o既工.

呢樣好緊要.

唔好話o係一間自己憎 o既公司做有幾慘. 在一間 mo 歸屬感 o既公司做都已經好惡頂. 人都快殘 oD!

所以, 真替妳高興!

Tonia said...

what is the white board for ? Drawing ? Do you need any special software with that BOARD ?

Anonymous said...

thanks.
actually this pic is not taken by me... downloaded it from the internet. the white board is a wacom, for drawing and designs. we use photoshop, freehand, illustrator, etc.

Anonymous said...

wow 你也是用 mac 的喔~

Anonymous said...

i use both Mac and PC. :)