Pages

Saturday, October 07, 2006

身心一致

繼母親把我形容為: 無從稽考和難以捉摸 (幸好還有熱愛家庭)之後, 連物理治療師也給我一個類似的評語, 我究竟攪什麼鬼?!

性格或心理令人難以猜透也算了吧, 許多女人也如是. 人老了, 自己也開始不太認識自己. 這回連物理治療師也說: "你真係好難攪, 次次都唔同, 有時得有時唔得(意指某些肌肉, 骨骼及關節之類的問題), 好奇怪..." 我問: "撲朔迷離呀呵?" "係啦, 好少病人會咁樣..." 的而且確, 有時我的肌肉十分"聽話", 有時又令人沮喪.

哼, 身心一致, 我鍾意!

5 comments:

梁巔巔 said...

"繼母親把我形容為: 無從稽考和難以捉摸 (幸好還有熱愛家庭)之後, 連物理治療師也給我一個類似的評語"

講真, 幾 ga!

有?, oD 咋, 東邪?種.

Anonymous said...

哈, 好似識我好耐咁... :P

梁巔巔 said...

有 o?, oD 咋, 東邪 o個種.

另,

"哈, 好似識我好耐咁... :P"

曾有一位作家講過:「寫散文最能看出一個人的真面目。」我認為,寫 Blog,更能深入了解一個人的心。騙不到人。

^~

Anonymous said...

但寫blog未必會將自己最醜陋既一面俾人知道. :) right?

梁巔巔 said...

又係.

但從妳 o既 profile o既自我簡介同妳平恃寫 o既 o野, 起碼可以 feel 到妳係刁鑽古怪好玩唔會悶的一類. ^~

總之就正啦~