Pages

Thursday, August 19, 2010

畫畫

LA ROSSINIERE, Switzerland
~ Painter Balthus at his studio, 1990
© Henri Cartier-Bresson / Magnum Photos

這天slate.com的Today's Pictures系列是"Where Artists and Writers Live and Work". 小時候喜歡畫畫. 現在又忽然學人在網上寫寫寫(雖然都好幾年了), 不過始終畫家作家都做不成. 唔, 兒時曾想過做這兩樣嗎? 忘了.

下班後又跑去art workshop, 今天心情有點慌亂, 還在想, 去不去好呢? 最後都去了. 都好. 且畫室差不多只有我一人, 又可以肆無忌憚地亂畫了. 這天導師給我一個限制, 只可以用大掃, 不可用其他, 要學習用層面來創作, 不用線. 原來我都是比較喜歡喜樂一點的顏色, 太深沉的不太喜歡.

6 comments:

Agnes Tse said...

畫興大作, 但我的畫具留在朋友家中, 不知何日能取回~

mad dog said...

Agnes: 去studio嚟次DIY囉! :)

lakasky said...

試下合上眼睛, 會有另一番感受。或層面交疊透視, 亦很過癮。

mad dog said...

lakasky: 合上眼睛, 好的! 層面交疊透視 ~ 有呀! :)

lakasky said...

仲有幾樣都好玩:
1.學cezanne將物件用顏色,平衡或隨畫面整體佈局咁分配, 形成富遠近立體層次感覺;
2.玩picasso不同面合體;
3.最簡單既聚散效果;
4.剪影實物以外睇唔到既空間;
5.傑克梅第式又瘦又長形態;
幾樣野加埋一齊再加聯想, 組織一定豐富啦。(純粹老吹!)

mad dog said...

lakasky: wow! 一啲都唔係吹水! 我識咁多就唔洗去workshop喇... :)