Pages

Wednesday, August 11, 2010

海報遊戲

猜電影名稱, 先看六齣經典的(都是荷李活大片): ~ 都真係幾淺呀!較近期的:

12 comments:

kristie said...

我玩先啦咁!
1. 大白鯊
2. The Exorcist
3. 沈默的羔羊
4. 舒特拉的名單
5. Gone with the Wind
6. Back to the Future(諗咗一陣,驟眼以為係Rebel Without a Cause)

新的唔識!淨係知中間係斷背山!;p

有無獎?

michelle said...

嘩這位 Kristie 好利害,這麼快手 !

kristie said...

只有我地呢種非港人黨先可以迎合到mad dog的國際時間呵呵!

mad dog said...

haha how i love kristie! "國際時間"!!!

好叻呀, #1-#6都全對!

#7 ~ Inception
#8 ~ correct! brokeback mountain
#9 ~ Atonement

lu said...

ah!原來係back to the future.

我還以為新的那些反而比較容易猜到答案 XD

kristie said...

@lu 舊見得多反而一望就知!

mrls said...

大白殺 大法師 沉默的羔羊.. 辛德勒的名單 五、六不知到.. 哈 全面啟動 斷背山.. 贖罪~ 哈 都被猜光了啦.. 太慢

mrls said...

http://www.wretch.cc/blog/mrls/22821063 哈 我這裡之前發的文給大家猜一下.. 都是我喜歡的片 只是玩玩.. 應該蠻簡單的巴^ ^

mad dog said...

mrls: #6 係Back to the Future. 全面啟動是Inception嗎?
你那些不易猜呢, 我只知道一半!

mrls said...

對呀~ 台灣現在這片發燒..

mrls said...

哈~ 要公怖嗎?

mad dog said...

mrls: 在你那邊公布可以了, 謝!