Pages

Tuesday, March 09, 2010

閒話

1. 琴日好忙, 返到屋企攰到死, 今日好似好得閒.

2. 不過今日都懶寫blog.

3. 我諗住用point form, 會諗到寫乜... 唔好意思, 好似迫自己嘔嘢出嚟, 不過見到無乜update我唔安樂... :P

4. 我嘅減肥計劃仍然繼續, 提提自己. 不過已經四日無做steps.

5. 今年Oscars好似幾悶, 人人都話悶. 可能無乜星, 啲presenters又無乜嘢講. (不過dance show都幾好睇, 雖然有網友唔多鍾意...)

6. 我發覺近來唔只short term memory越來越唔掂, 直成盲盲地/傻傻地. 去買night cream, saleslady介紹一輪, 又試埋. 返到屋企攞出嚟睇第二次先發現係DAY CREAM來的! 頂...

7. 呢排啲short term memory係衰到, 唔記得要講/做嘅嘢, 少則需時一晚, 多則需時幾星期, 先retrieve到出嚟, 死唔死...

5 comments:

Cooking Meow said...

你諗得返出黎都好..
我試過想講0的野.. 即刻唔記得自己想講咩
個心又"銀"住咁.. 一路都諗唔起..

mad dog said...

Cooking Meow: :) 你咁young都會?

Cooking Meow said...

我覺得係對得電腦多0既後遺症..
真係以前唔會.. 屋企開始有電腦之後就會咁...

lu said...

早d zzz係會有幫助架!

mad dog said...

Cooking Meow: 都可能係...

lu: hahaha! 呢個呢... 好似唔係呀. :P 我諗我都真係唔認老都唔得...