Pages

Wednesday, November 12, 2008

Die Welle / The Wave 白裇暴潮

早前於德國電影節看的其中一齣. 三齣都喜歡. 近年的德國片都令人滿意.

"Die Welle"以一中學為背景. 男主角是一名老師. 為期一星期的project week, Rainer Wenger (Jürgen Vogel, 去年看的"Emma's Bliss"的男主角)揀了autocracy(獨裁/專制)為題目. 只是一星期的時間, 這個project week的影響力之大及後果卻是無人能預計.

政治一直都是好些德國電影的題材, 不過齣齣新鮮, 即使不愛談政治的我也會看得津津有味.電影故事有新意, 節奏算緊湊, 一星期發生的事在101-110分鐘(德國版是110)裡表達, 恰到好處.

老師Wenger本想來個有點新意的實驗, 令學生深深感受到專制是什麼一回事. 不過他的實驗太成功了, 一個課室的小實驗卻延伸至校外, 引起極大的迥響. 結果更是Wenger所不能承擔.

類似的課堂實驗其實真正發生過, 地點卻是美國加州的Palo Alto, 時為1967年(more on Rotten Tomatoes).

導演Dennis Gansel的電影曾多次獲獎. 此片有機會很值得一看.

後記: 為什麼人會想合一? 那是從何而來的力量? 故事中, 那些在家中找不到愛及關懷的學生尤其投入. 因為團結令人找到認同, 找到尊重.
IMDB連結
獲得獎項

Filmstalker Review

Sundance 2008 trailer

7 comments:

c.r said...

!!!前幾個星期我朋友睇咗,佢話仲好睇過the lives of others wor!

mad dog said...

唔, 咁我又唔會將兩齣比. 各有長處. 不過呢齣好似震撼少少.

c.r said...

係?唔知幾時出dvd呢……好想睇!:D

mad dog said...

cr: 我諗你嗰邊會容易啲搵. 香港要等等喇.

Anonymous said...

你好~ 我是路過的
見很少人睇過呢一套the wave, 兄店你就有睇, 實在太好, 有同好~:)

the wave我認為佢結尾收得很不錯, 講到尾, 個老師一開始都無打算搞到咁, 只係想證明比人地睇佢教獨裁主義, 都一樣可以成功帶動成班同學既興趣

睇o既時候就已經覺得佢千算萬算, 就算漏左除左群眾既共同志向, 其實每人都有獨立思想, 同一個志向既人都可以有唔同既表達方法

個劇本真係很好, 沒想到咁好

係呢~ 你有冇睇absurdistan(荒謬的斯坦)? 同樣很讚啊! 尤其是梅林茂配樂~ :)

有空歡迎來我的家交流一下~
www.xanga.com/suki_anata
(有xanga鎖 @_@ )

Anonymous said...

打錯字@@
兄台, 不是兄店

mad dog said...

餅: 我係女來的. 不是兄台. xanga N年無用, 因為用真名, 所以唔會login睇到你個blog啦. sorry. 無睇Absurdistan. 講番The Wave, 其實個老師都好enjoy果種被抬到神台嘅感覺.