Pages

Sunday, January 27, 2008

我飛

如果要我揀變做任何一種動物, 我一定會揀小鳥, 因為我想飛. 魚也好, 因為我也愛游泳和海.

不太喜歡乘飛機, 相信很少人嚮往飛行吧, 除了飛機師.

不可能在天上飛, 但跳舞卻可以令人有飛的感覺.

昨晚跳舞課上, 多年來都有練習的Temps levé chassé就給人飛的感覺, 很爽!

找不到Temps levé chassé的相片, 當然Grand Jeté(下面兩圖)更能給人飛的感覺, 不過我尚未做到像第一幅相片中舞者的完美境界.

5 comments:

愛美 said...

之前有人問過我這個問題, 我都係揀小鳥

Anonymous said...

I feel so excited and cheerful whenever I do 'Temps levé chassé' too! Really giving me the feeling of flying as well!

梁巔巔 said...

"我飛"

.....

驚重得滯跌番落嚟.

mad dog said...

愛美: 雀仔嘅自由係好多都好羨慕.

echo: yeah! :) do u manage to do nice grand jete?

Din: 我都唔知幾輕!

Anonymous said...

I wish. But I have been so slack, haven't been to the class for ages! ;-b