Pages

Sunday, June 07, 2009

七友聚

是晚頗人齊, 晚飯然後再去K, 多久沒去K了. 這夜出來有兩大目的啦, 其中一個是有人派帖. :)

大家仍慣用email聯繫, msn / facebook / sms 等永遠不會人齊, 唯有靠email... 出席前有人一個電郵下款: pls return any vcd that have been viewed ~ 煞有其事, 人人都忙於尋找借了的影碟! 我那隻"27 Dresses"借了兩個多月仍未看, 找死! :)

有人的家人們會從北美不同地方回港出席及主持其婚禮, 大家都問: 請問佢地打唔打算自我隔離一輪先? hahaha! "你阿哥洗唔洗戴住口罩彈琴咁呢?" hee hee...

真正的朋友就是真正的朋友, 我們不需要什麼white lies. 相片拍得肥不肥, 角度問題抑或什麼, 可以直說. 你話我地係咪真係好朋友吖! :)

說著說著, 幾位都有打算不如大日子那天一起去set頭化妝高高興興, 因為不需晨咁早去接新娘, 非常爽. 姐姐話: 洗唔洗咁誇? "我地為我地自己咋, 宜家無乜幾可!"大家閏秀說. 係架, 扮靚啲開心啲, 我地都係想玩得happy嘛.

真的很久沒有去唱K, 即使曾經是K后的會計高官都呆了一會. 我們唱的歌好像都是年多兩年前的... 當然甚至是八九十年代的也不放過! :) 呀, 呂方都有嚟呀今晚, 隔離房卦.

太耐無唱, 乜彭羚隻歌我會唱得咁辛苦?

我地後來諗, 不如大日子合唱番首歌啦... 不過試咗首"I Swear", 大家好似要練一輪先掂... 都係咪喇. 我話: 嘩, 大家要晚晚上youtube聽住練噃姐姐...

有人前排咪去咗日本某地方行禮兼影相嘅? 期間住過一間好靚吓嘅酒店, 下面有幾張相睇睇. 不過一晚貴成咁, 真係... 人地話: "人生有幾多個十年"喎...

5 comments:

c.r said...

又有人派帖呀?恭喜哂噃!!:D

mad dog said...

cr: 咪又係同一個人 :)

Anonymous said...

輕井澤友人?

kk

不是公主 said...

我唔知間酒店有幾貴呀..
不過覺得如果afford.. ok wor..
呢0的sweet sweet moment.. 錦上添花呢~

mad dog said...

kk: yup :)

我不是公主: 都係嘅. :)