Pages

Thursday, July 12, 2012

學習與痛楚並存

不知從何時開始,身體各處都因筋骨發脾四而有不同程度的痛楚,有些看過物理治療後有好轉或治癒,有些卻好像永遠和我一起,天天相對。

習慣了有時不是什麼問題,最慘是偶然還加插一些新痛症,尤其那些好像不會離去的痛楚。近來較纏繞的是右腳的足底筋膜炎,不知痛了多久了,幾個月?

由物理治療到西醫骨科專科到什麼中醫骨傷科都看過了,非常刺激的衝擊波也試了六次(還有中藥泡腳),開頭好像很有希望,尤其是第一次治療後感覺好像好了七八成。唉,怎知三至五次的治療好像效果差不遠。去完旅行回來又好像back to day one﹗已經是(旅行期間)天天New Balance的了,超慘。

好了,這星期又返回早時的應對方法:冰敷。昨晚更貼上撒隆巴斯睡覺去。鞋墊?不用問了,當然有喇。前前後後買過幾對不同款的都有,這星期只用arch support的墊。遲些會去訂造特製鞋墊的了。為了這隻右腳實在花了不少金錢﹗:...(  相信假如我有心有力跑回去跳舞的話,可能情況更壞...

今天決定再去找骨科西醫看看,然後back to day one去腳底按摩。沮喪。

早上上班途中google了"years of plantar fasciitis",確實有人患足底筋膜炎多年都不能治癒,或許我的情況也一樣,要接受它的永遠存在。

啊,還有一樣未試,姨母說她就是靠"川芎"根治她的筋膜炎的,已著母親幫我買﹗

28 comments:

What I talk about When I talk about... said...
This comment has been removed by the author.
What I talk about When I talk about... said...

看到你的文,我也感到難過.
很久以前, 已知道你喜歡ballet.
沮喪的時候,就看看你喜歡的電影, ballet之類.
加油呀

mad dog said...

thanks dear! 未算太沮喪 :) 好阿Q. 其實仲有shoulder pain... 可能會變肩周炎, 好嘢 ;) 我ok架喇, 人生就是不停醫治和痛楚... 加插喜樂和吃喝玩樂 ^_^

Anonymous said...

你好,一直有看你的blog。
你的痛我試過,看過不少醫生,拿了一大堆消炎藥,吃了不痛,不吃就痛,難道要變長期病患? 醫生幫不了唯有自己想辦法,我的結論是身體重心,鞋的高度,走路速度和量,負重量是要十分注意。我儘量少走動,不站,不爬樓梯,不走斜路,波鞋返放工,放慢腳步,OT也不搬電腦回家.... etc,大概過了一年多就好了,現在走很多很多路很時會發作,但通常一晚就無事。
明白現在的你會感到很煩,但放心,會好的,我是人辦。
蘭西

mad dog said...

蘭西: thanks for the advice and support! really looking forward to pain-free days :)

Mugen C said...

I have been suffering from lower back pain, went to different doctors. They are all saying that the following had contributing to my pain:
1) seating in from of computers all day
2) working long hours and not having enough of sleep.
3) aging... :(

愛美 said...

祝你早日康復.
我當年因為跆拳傷了腳背筋膜, 趺打骨科看了很久也未能斷尾. 每天半夜就疼痛難抵.
後來有人叫我試用腳底竹酢貼, 就漸漸好了. 不訪一試. (我一直都是用萬寧發售的日本和田品牌, 試過其他的, 效果不大)

mad dog said...

mugen c: i know, we all help contribute to all these pains :(

愛美: 腳背筋膜係咪唔同腳底? 等我買啲貼試試先! 一陣都會整啲川芎架喇 :) thanks!

愛美 said...

Mad dog, 剛看到報紙廣告, 今日萬寧做特價, 買2盒試試吧! 我連續用了近8年, 就算不當治療, 當保健也不錯的. 真心推介 :)

mad dog said...

愛美: 我琴晚就係聽你講去咝幫襯了:) thanks! 今朝一早右腳底塊嘢啡哂! haha.

Abby River said...

Hihi, 路過看到這篇post,想請問你的腳底筋膜炎有冇進展?我和你的情況很相似,試過針灸及物理治癒,情況略有改善但總是陰魂不散,自去年七月起已停了跳舞(我跳lyrical jazz),想問一下貼和田是否有效?我昨天已買了一盒試了。川芎又如何,很想知道效果。

mad dog said...

Abby: 你好呀! 我個腳底筋膜炎唔算斷尾但都算好咗七八成, 我覺得除咗之前又物理治療又衝擊波(中醫骨傷科)又西醫骨科又川芎等多管(不)齊下, 最主要係個arch要有support, 我宜家好多以前啲鞋都少著, 新鞋買大一個或半個碼,然後加個arch support嘅墊, 就算weekend有時著new balance我都照加果個墊(個墊好多地方都有得買, 透明膠, $45一對, 有需要我可以影張相email俾你睇下), 咁就好少再好似之前咁痛法. 有時貪靚買對新嘅flats, 原來放個墊落去唔係好行到, 咁唔放啦, 行完半日即刻痛番! 同埋夜晚用熱水浸下或冰敷或alternatively咁兩樣一齊都有用. 川芎有用係我覺得因為我放到個茶包有番咁上下厚, 就變成一個arch support鞋墊咁, 所以有用. anyways, 祝早日見效!詳情可email我: maddoggish@gmail.com

mad dog said...

Abby: 忘了回答, 和田貼過幾次, 又唔覺有咩特別效果.

Abby River said...

多謝你的詳細分享,我也逐漸接受了這惱人的問題恐怕不會根治,不過自從努力拉筋后患處已有減輕,我會試試你建議的arch support,是否墊腳踭透明中間有藍色那種?聽說通常訂造的鞋墊都超貴。還有我昨晚試了和田貼,早上起來全濕了很嚇人,會keep住試一兩盒看看情況如何,估計唔work都唔會變差吧.. :)

mad dog said...

Abby: 是否墊腳踭透明中間有藍色那種?
不是! 我都買咗, 成四百幾, 不過宜家著長靴時就有用, 未至於完全無用. 我指嘅墊係針對足弓位, 因為我係寬扁足, 我最痛個位唔係heel係足弓底後部份.

聽說通常訂造的鞋墊都超貴 ~ 係呀, 我睇中醫骨傷科佢叫我去一度tailor made鞋墊, $1800左右, 本來都打算去整, 但宜家有好轉就唔攪氛喇.

會keep住試一兩盒看看情況如何,估計唔work都唔會變差吧 ~ 對, 應該都有少少幫助卦... :)

mad dog said...

Abby: 忘了一提, 有次去腳底按摩, 個按摩師叫我買支黃道益活樂油試下, 佢話新患會有效啲, 我隻腳痛咗咁耐先試可能要攪耐少少, 每晚沖完涼等一陣就搽, 要用力按痛位多次. 好似都有少少幫助.

Abby River said...

多謝哂,其實我的問題都困擾我一兩年了,還好自從看了一個可靠的物理治癒師,已好了七成左右,但隻鬼間唔中又蒲頭令我覺得恐怕不能完全斷尾。想知道你用的arch support在那裡買,我也覺得自從穿了Josef Seibel的comfort shoes後(腳底橋位long高了的)走起路來比較有support,所以打算除了拉筋以外就是投資在foot gear上。還有有朋友叫我買部機在家中做foot spa(類似在腳桶內浸jacuzzi),但我試過感覺麻麻,應該不會再試了。

mad dog said...

Abby: sorry唔記得答你,我喺TST加連威老道龍城隔離果間店仔罝的。好似cwb crumbs yogurt隔離都有一間類似的有得買。

mad dog said...

Abby: 我影咗個墊嘅相可以俾你睇睇... (email?)

Abby River said...

Hi maddog, I thot I sent you an email some days ago.. at any rate, my email ID is abbyriver@gmail.com

Thank you so much!

Abby River said...

Hi maddog, 想問一下,做衝擊波是否勁痛?我最近隻腳又痛番,睇physio推介我訂造鞋墊(我是高足弓不是扁平足),並說衝擊波療效比較好。不過我隻腳偏薄,不十分敢試,想問下你的feedback. 你覺得shockwave效果如何?thanks.

mad dog said...

Abby: 我都覺得幾有用,雖然未至於斷尾。不過要話你知,係好痛的 :) 我都係高足弓,寬扁足

Unknown said...

請問你用了川芎這根膜炎可有舒緩嗎?和想請教你用甚麼牌子鞋墊?因我媽媽也一樣有根膜炎困擾~thx!

mad dog said...

Lam Lam Lee: 川芎、拉筋、鞋墊、厚底鞋、黃道益活樂油等等都有幫助,我右腳好番之後到左腳都有筋膜炎,呢半年都小心揀鞋著,宜家基本上差不多痊癒了!鞋墊其實只要支撐住疼痛嘅位就可以了,我右腳係足弓位出事,左腳則近腳踭最後嘅位置,都係痛嘅位加墊,走路時腳板同地面有距離就會有幫助。我試過有一日要企好多個鐘,就係靠對厚底sneakers,先至返到屋企都無事。祝早日康復!拉筋好有用,我宜家日日都提自己要多拉筋,希望唔好又復發。

Abby River said...

Lam Lam Lee: 建議你媽媽去附設有足科中心的Medimart俾$250睇一次足科, 因為每個人情況不一樣, 我看了也覺得有得著, 比看物理治療更專門, 因為足療師會詳細分析腳患成因, 並建議一連串的解決方案, 包括買合適鞋, 運動, 鞋墊等(不一定要訂造鞋墊)... 你上網找足科矯形有限公司會找到分店地址, 希望幫到你...

Anonymous said...

有無試過用網球,哥爾夫球去碌腳底?

Anonymous said...

你的足底筋膜炎的起因是什麼?

mad dog said...

網球,哥爾夫:我買了多種專業的用具來幫助自己,包括一個立體橢圓形有突出點點的工具來按摩腳掌及足弓,相信最終痊癒是多種方法加起來的效果。其實多拉小腿筋是最根本方法,祝早日康復!

起因:應該是長期小腿下足踝上肌肉太緊,再加上瑜伽令情況更差所致。真的不是人人適合做瑜伽的。