Pages

Wednesday, September 08, 2010

Monster Sushi

知道Monster Sushi有兩間, iSquare及朗豪坊. 那天適逢Summer IFF在UA朗豪坊, 於是看電影前去了午餐.

星期六下午一時多, 不用等位. 始終是L12, 沒有L4那麼多人流.

二人叫了五碟左右, 沒有驚喜.

有個什麼哥斯拉卷, 太了膩, 本來五成飽, 吃了一件立即全飽!

這個炸露荀牛肉壽司則很不錯.

芝士鰻魚壽司, 芝士是冷的, 唔... 不好吃.
OpenRice, 原來TST店很多人都滿意, 朗豪坊店則頗多惡評, 或許只會再試TST店了.

4 comments:

er jie said...

"或許只會再試TST店" --> 仲俾機會佢? Daniel Wu 雖然靚仔, 但食一次乜都夠啦!

mad dog said...

er jie: haha, OpenRice TST店真係好多個讚架...

ber said...

係咪Daniel Wu有份投資嗰間?下次返香港要去試吓先 :D

mad dog said...

ber: 係呀, 不過去食都唔係因為吳彥祖, 喇, 佢都唔會出現嘅 :) 好食嘅壽司店香港大把, 呢間唔食無損失.