Pages

Wednesday, September 01, 2010

生機

心情不好時, 總會看到負面的事情. 即使是細微的事情也變成憾事. 例如明明不是星記粉絲, 眼見公司樓下的星記要撤退, P記即將重臨, 也會忽然黯然神傷.

少上了一兩次跳舞課, 又見令人悲傷的新聞, 再上課時, 那種"不知哪一天不能再跳舞"的感覺忽然湧上心頭. 真的要珍惜擁有的東西.

要避開負面情緒, 當然最好是找正面思想. 幸而又給我發現公司三盆小植物忽然長出新的葉子. 多年來小盆栽的新葉子及新花, 都會給我盼望: 我又捱得過了.

image from jupiterimages.com

8 comments:

Karelian said...

我鐘意P記多啲~

mad dog said...

karelian: 不過P記啲嘢食唔掂... 三文治又唔吸引...

Ms S. said...

當不開心時就會好易陷入去,記得要搵點正面的事/散發著正能量的朋友..

mad dog said...

小貍貓: thank you!

Karelian said...

所以我都係在P記齋飲野~

mad dog said...

Karelian: 最弊有時無時間去買lunch, 就咁喺lobby(間嘢喺lift口)買嘢食嘛... P記真係見到都唔開胃的... :(

Karelian said...

哈~佢地啲沙拉好似出晒水咁,而啲Cake就好似就發霉咁款啦~ :D

mad dog said...

Karelian: 咪係囉, 嚇死人.