Pages

Sunday, September 26, 2010

無大志

話說朋友的朋友的朋友辭去某大學的tutor工作, 跑去做圖書館文員, 因為工作沒那麼辛苦, 薪酬可能沒tutor那麼好, 不過起碼工作穩定, 不用擔憂他日生活之類. 朋友在fb上提到, 眾說紛紜. 當然大致都是, 我們的社會為什麼變了這樣? 那人什麼年紀? 為什麼只求安逸等等.

看了, 其實非常明白當事人的情況. 唉.

這天和友人們聚也提起這個例子. 然後我們都發現, 其實我們當中或多或少都是"無大志"一族 (當然不包括那些位高權重的大姐大啦).

朋友說: 那天去郵局, 見到那裡工作的人, 真寫意! 如果可以當個郵局館長之類多好!

哈哈哈.

然後有人答: 哈, 我咪有個親戚(N件前)係某某郵局局長之類, 退休多年, 宜家都仲有長俸, 幾爽!

接著是一大堆"筍工"例子: 市政局/康體/民署之類幫人book場的文員啦, 郵局啦... 我加句: 其實喺文化中心嗰啲揸電筒(usher/帶位)都好呀, 又有免費show睇! :)

昨天網友們在google reader上share這篇"女性最好的年紀", 雖然未到這個年紀(都不太遠了... 唉),看到這句都有點感受: "40歲是女性最好的年華, 因為那時已經嚐試過人生路上必經的挫敗和疼痛, 心不會再那麼容易被傷透. 亦變得成熟淡定, 溫柔且堅強, 開始掌握到人生的方向盤, 知道心之嚮往的終點在哪兒."

或許我們都知道, 人生都過了一半了(如果無風無浪有七十多八十的話), 又做不到什麼COO, CEO或一人之下萬人之上, 都是安安逸逸好了. :)

image source: jupiterimages.com

6 comments:

brownie said...

之前聽facial姐姐話佢有個客做郵局本來好地地,但之後轉制人人要輪住做唔同post,佢掉了坐counter對客即刻覺得好大壓力。郵局也不很悠閒,因為唔係政府工呢!

mad dog said...

brownie: 其實政府工好多都好忙, 不過始終都好多比較休閒嘅位嘅 :)

c.r said...

其實我覺得圖書館的工都幾好下的。:D

g said...

圖書館好多都係合約工,都係執頭執尾幫手執書借書.. 幫手攪活動的(即那些乜乜文學講座/讀書節之類),(相對)較有趣味掛..

以前細個聽到街市賣菜的對答﹕搵幾多先夠?另一個答﹕夠食就夠。以前唔明,而家開始明D...

career path...我覺得要轉就趁30前轉,35歲後,大家都塵埃落定...

mad dog said...

CR: 對! 又有免費書看! :)

g: 塵埃落定, 對. 不過世事總有例外.

Echo said...

唔同,一個是主動式,一個是被動式。
不過最緊要都係自己開心。