Pages

Thursday, September 16, 2010

燥狂司機遇著燥狂客

不日發生.

"唔該XXX吖"

"係咪XXX轉上去呀?"

"哦, 唔係, XXX轉入去吖, 跟住XXX... XXX附近... "

差不多抵達. 和我要求的下車點相距一個街口.

"我轉彎俾你落吖"

"唔洗, 直去前面巴士站落得呀!"

"我知... " (不太滿意地 ~ 明顯想找更易兜客的地方)

俾錢.

"咁我坐的士就緊係想要邊度落車就邊度落架啦... " 閂門時低聲自說自話.

"你講咩呀?!" (大力開門, 並撞我; 聲嘶力竭地說)

你要發癲, 我陪你.

"我話, 我坐的士就緊係要邊度落就邊度落啦, 你話事呀宜家?!"

發癲司機繼續發癲. 完全唔知佢繼續嘈乜.

人都癲.

12 comments:

Ebenezer said...

嘩!之後冇開片呀嘛??

mad dog said...

都無再聽佢嘈乜鬼喇, 嘥我時間, 嘥我氣! :)

i-Joel said...

oh! 如果打起上來,又是一條點爆 youtube 片。

mad dog said...

傻咩, 我又唔係男人, 無拿拿做咩同佢打交???

Little blue fish said...

你都唔算好差唧,我个日坐短程廿元唔哂找,点知唔小心跌了十元银在地下司机竟然话我是不是当他是乞丐?把几火,我再掉多张十元纸给他,话"yes!"
不过从此唔敢坐短程。

Cooking Meow said...

香港0的的士司機真係好差!!!

phyllis said...

我路過的...見到d咁離譜又無禮貌的的士司機, 我要企出來撐妳!

mad dog said...

little blue fish: 佢好衰喎, 俾我實鬧佢! 有時係行唔到咁遠, 巴士/地鐵又唔多啱路, 真係得的士架咋, 又趕呢.

cooking meow: 一啲啲啦, 真係咁唔好老皮嘅, 十個裡面有一個半個咁囉.

phyllis: thank you! :)

Tessa said...

我都遇過類似事件,不過我係直接同司機講"如果我唔係要係個度落,我搭的士做咩呀!",結果個司機唔敢出聲。

妳搭個日係咪天氣好熱?我覺得天氣熱都會影響情緒,我個次天氣好好好好好熱的!di

mad dog said...

Tessa: 果日係夜晚食飯時間, 都唔算太熱, 係佢short short地...

Samantha said...

嘩...咁嘅人都有???
我坐咁耐的士都未試過遇到咁嘅人。
唔知好彩定唔好彩la...

mad dog said...

Samantha: 可能我坐得多, 日日坐, 所以偶然總會遇到衰人... :(