Pages

Friday, July 03, 2009

買 vs.慳

好友婚禮雖然不是大型或世紀式, 不過一聲: 喂你幫我做司儀噃 ~ 便簡單都變得有點不簡單了...

這篇題目也可以是: 如何在逆市中裝身參加晚宴; 又或: 如何平買貴著; 又或: 二揀一...

Anyway, 有點累了. 減肥又不太成功... :(

1. 頭髮 / 化妝
~ 不怕花費的話: 去set頭化妝, $450左右
~ 自己化妝, 頭髮, 去一般髮型屋洗個頭, 叫人簡單吹個得體但又不太晚宴look的頭(如夾起... or弄個髻?)

2. 衫
~ 不怕花費的話: 買件新的. 現在多減價貨 (有平有貴: 數千元又可, 平則不用一千也找到)
~ 如果記性好如我, 便找到一件數年前買了但從未穿過的hum裙. 不過身型有點差距... 便要再想辦法adjust... (又另一頭痛事件... )

3. 鞋
~ 不怕花費的話: 買新的
~ 本身有晚宴鞋, 正!

4. 手袋
~ 不怕花費的話: 又買新的...
~ 現在一般去飲的其實可以很普通, 許多存貨. 不過有些hum衫要襯hum袋(尤其我那件是淺色的, 又要找個顏色配襯得到的hum袋)... 其實香港真的是個購物天堂, 有時候, 我喜歡學鬼婆... 平買貴用! yeah! :)

5. 人情
~ 就是因為人情已經要花費了嘛(好朋友更加不能因市道不好而減少! :P), 裝身不如慳一點... 經濟唔好呀!

10 comments:

Anonymous said...

我選擇,唔好慳落重本!做/給最好的,主人家會識做,臨尾封返封大利是....以上祇是我的經驗。

Space

aimer la beauty said...

係屋企梗有一兩件飲衫概,又或者新買都可以好平,不過quality梗係無咁好,粗粗地著一兩次都得。

Karelian said...

我認同平買貴著這觀念。其實一個人有氣質,穿什麼也可以很得體好看。而且現在全世界也關注環保活動,買少件衫咪即係當了環保大使啦。

mad dog said...

space: 你可能去飲去得少... :) haha... 同埋... 經濟唔好, 又可能你一向支出唔多卦, 我好多開支呀 :)

aimer la beauty: 係囉, 質地差只著得一兩次又唔想買... 好彩有件靚存貨. 如果要新, 我都見有啲quality唔差又唔貴架.

karelian: "一個人有氣質" 我最鍾意你呢句! hahaha!!! 係架! :) 真係鍾意你架啫 ;)

uncle ray said...

E,找你做mc,你的口材是否很醒的呢?

mad dog said...

uncle ray: 我都做過好幾次 MC 架喇, 咁都應該唔係太差先有朋友叫到嘅 :) hee hee.

Mag Yip said...

mad dog..

呢樣又難唔到我喎!!
因為屋企總是會找到1至2條黑色裙,
鞋都一定有用黎出席呢d場合既...
加上宜家去飲都穿得簡單,
不過你係司儀就真係唔同,
要俾面主人家就要花多些心思了..
至於人情..都係個句..
人熟禮不熟..都係做足好d...

mad dog said...

Mag: 飲衫我都多呀, 不過有時有個藉口買新衫囉. 司儀衫今次都有, 好彩 :)

Anonymous said...

Mag Dog 姐:湊巧咁好彩,每次主人家好識做,臨尾封返封大利是,沒有賺都打個和,以上祇是我的經驗。

Space

mad dog said...

space: 咁開心呀 :)