Pages

Monday, July 06, 2009

沒有咖啡的日子

還有... 沒有酒的日子...

不去想它們.

都是, 不去想它們.

其實我的適應力可以很強. :(

19 comments:

HumptiDumpti said...

沒有咖啡 + 沒有酒的日子...

sounds like a total new kind of life!
8)
sure there are more than 100 cool ways to enjoy life.

Pema said...

還有很多可以飲, 檸蜜, 杏霜, 華田, 好立克, 那天去到 pacific coffee 就是叫了熱朱古力, 不過甜死了, 他們沒有少糖這回事...

酒, 已不能喝了, 不是怕醉, 而是喝下去胃不舒服.

cr said...

喝綠茶吧。:)
加油!堅持下去呀!

pegpeg said...

我都介緊酒, 咖啡真係要比d 時間我, 你好利害, 咖啡是每天精神之處

mad dog said...

humptidumpti: very new life... :( thanks!

pema: 多謝鼓舞! 嗰日去starbucks唯有飲hot soy milk, wow, 簡直慘情!!!! :( 我飲酒唔易醉又唔會胃唔舒服, 宜家係個心唔聽話... :(

cr: 綠茶太涼又濕呀, 切戒! 不過我都唔特別鍾意綠茶.

pegpeg: 命仔由關, 無計... :(

pegpeg said...

吓, 咁大件事..唔通人生每人真係有個quota(近期我發現自己飲唔到酒), 那你真的要保重啊...

mad dog said...

pegpeg: 其實十多年前醫生已經叫我戒caffeine, 嗰陣都一直好聽話, 係呢幾年又飲返, 發覺又ok, 所以照飲... 可能越飲越多, 唔可以再咁飲囉... :)

uncleray said...

身體出現甚麼毛病嗎?小心保重了。健康要緊。

mad dog said...

uncle ray: 唔係好舒服囉. thanks!

聶秀康 said...

咖啡我沒問題反而奶茶就會手震兼易餓.幸好兩樣也不太瘋狂.

虎茶 said...

唔飲咖啡, 真係會悶架喎. 咁飲fruit tea得唔得呢? 又無咖啡因, 又係natural sugar. 再唔係decaf既咖啡又得唔得呢?

mad dog said...

聶: 奶茶我都唔敢住... 唉... :(

虎茶: 今次真係"苦"茶呀! 咖啡同濃茶都唔飲得... 嗰晚飲mint tea, 點知原來都幾濃... 夜晚差啲瞓唔到! :( fruit tea得卦, 不過我都唔係好鍾意... :( 嗚嗚... decaf囉唯有... 宜家寧願decaf都唔飲喇

愛美 said...

保重身體為重!
還有很多好味道的選擇的!
take care!

Anonymous said...

LIKE ME : NO COFFEE FOR A WHILE ( DUE TO PIMPLES)......SO SAD
BOSS

Anonymous said...

NO WINE.... I DON'T THINK SO
BOSS

Mag Yip said...

mad dog..

我以前係酗酒既人,
結果係介左,宜家已經可以控制自己飲少少,
至於咖啡都少飲左,一個月1-2杯啦!!

你要加油呀!!因為身體健康好重要呢!!!

mad dog said...

愛美: 多謝你鼓勵呀!!!! :)

老闆: 你星期六晚飲咗幾杯紅酒呀? 我hi都無hi滴呀, 真陰公!!!

Mag: thanks! 希望遲啲都可以一個月飲一兩杯咁啦, 好鬼慘!

Anonymous said...

why you have to quit coffee?
1-2 cups per day is o.k. ah!
i drink 2 cups tea and coffee everyday also

mad dog said...

anon: i have a heart condition, have to cut caffeine intake :)