Pages

Monday, July 06, 2009

Shocking Pink

早前姊姊買了對shocking pink的flats, 我第一個反應是: wow! 你竟然會買啲咁嘅色! 她說: 玩吓嘛... "咁又係, 你咁多黑色衫, 襯對咁嘅色水鞋都應該得... "

不過我自己則不太接受.

然後近日發現越來越多人穿這個顏色的鞋子了. 更是高調的high heels.

昨天在PP見到2R的Race也是穿這個. 遠遠也看到了.

這麼燦爛的粉紅, top反而可能容易接受一點...
images from here and here.

10 comments:

ann said...

隻鞋咁高...會舒服?
今年d鞋睇左好耐...無款合心水,都係高的...我想買平低...

mad dog said...

jasmine: flats我今年都買咗三對, 都ok呀啲款, high heels反而呢期無買.

聶秀康 said...

呢隻色係未白淨適合些?我好怕咁搶眼的顏色,反而幾鐘意玫瑰紅.
踭太高就算舒服都會腳攰,不會買太多.

mad dog said...

聶: 紅鞋我都著過, 咁豔嘅唔多慣.

Karelian said...

好喜歡粉紅色衫,但襯得唔好就會娘爆。

BlingBling said...

我覺得SHOCKING PINK for 手袋好OK ﹐ shoes 太激了~

Mag Yip said...

mad dog..

WOW!! 呢個色既鞋好靚呀!!
如果我係有錢人一定買,
因為我買嘢既原則係可以著好多年,
呢d顏色唔可以年年著,一定俾朋友認得!!!

mad dog said...

karelian: 都係架. 所以太豔我就唔多敢.

blingbling: 係呀係呀, 手袋應該好啲! 我N年前有個熒光黃書包添! :)

Mag: hahah! 可能興一季.

Anonymous said...

i just saw someone wearing a pair of shocking pink in the wedding... your friend is in HK, right? so.. should not be the same girl.

mad dog said...

gwenzilla: ha, no one wore shocking pink at the wedding. :)