Pages

Wednesday, April 22, 2009

無聊對話

此乃保險界女強人和我於晚上七時多的對話.

保險: 嗱, 你呢啲文化界人...

我: 嘩, 咩事... 個聲氣好似想鬧人咁...

保險: 哈哈... 文化人... 問你, 文化中心, TG, II, 又Door One Door Two, 兩行差幾遠? 邊度入?

我: 吓?! TG, II? 嗱... 我去得最多文化中心呢, 都係電影節... 不過係free seating嘅... 我係唔會知道邊行打邊行...

保險: 吓, 唔係吓話... 你都唔知...

我: 只知道upper circle, circle... stall 1 stall 2... 呀, upper circle D1 D2好似偏右囉... TG II... 喂你大劇院定劇院?

保險: 音樂廳

我: 阿姐, 我邊有音樂細胞呀, 音樂廳一年都唔去一次, 知鬼咩... 我去大劇院同劇院架咋... 你打去urbtix問吓啦... 大劇院都無TG同II...

7 comments:

Dennis said...

TG? CCCH 冇一行 TG 喎...

mad dog said...

Dennis: hahah! 咁真係唔知佢有無睇錯講錯喇 :)

保險界女強人 said...

I'm saying Row GG and II not TG in 音樂廳 ah!

Besides, you are 文化界人 ma!

mad dog said...

保險: oh GG! 睇咩啫???

Dennis said...

Upper stall GG and II. Not really great seats...

http://www.lcsd.gov.hk/CE/CulturalService/HKCC/en/facilities/seating_con.html

Dennis said...

I would say not a great seat for any kind of music... haha :)

mad dog said...

thanks Denis! :)