Pages

Wednesday, November 12, 2008

The Women 女人大作戰

去看"The Women", 因為許久沒有看Meg Ryan演出了, 這次可以說主要是去捧她場.

Cast都不賴, 有Annette Bening(Warren Beatty華倫比提老婆), Eva Mendes(近日CK內衣代言人), Debra Messing(Will & Grace)和Jada Pinkett Smith(Will Smith老婆)等等.

結果是, 還可以, 不過不要抱太大期望.
導演Diane English是長壽連續劇Murphy Brown(1988-98)的導演(The Women電影中飾演Meg Ryan母親的Candice Bergen就是當年的Murphy Brown嘛!). 不過電視劇還電視劇, 大銀幕始終不同, 兩小時的故事, 需要的元素很不同.

其實一眾女角都是演戲之人, 但電影就是欠缺了什麼似的, 你總會覺得差了一點點.

友人說, 因為電影中沒有美男. 對, 整套戲都沒有一個男人臉孔出現過, 除了片末的嬰孩是男的之外. 不過我又認為, 即使是全女cast, 也可以非常吸引.
又是四個女人, 觀眾又總不禁會把它和SATC比較. 但又確實不公平, 因為SATC是長壽又成功的電視劇, 觀眾都對四個女演員有感情, 看電影時就像和好朋友聚舊一樣. 不過回想一下, SATC是幕幕精彩, 完全沒有悶場, 連從沒看過電視劇的友人看了也喜歡.

或許The Women欠缺一流的對白? 我只覺得有點浪費了Meg Ryan.

Annette Bening又真的老了不少. 故事中說到她和Meg Ryan是大學老死, 但看樣子是起碼相差五六年. 原來她們相差只有三年, Bening 1958, Ryan 1961. Meg Ryan 47歲, 依然明艷照人!
都值得一看, 娛樂一番, 開心笑一場. 沒想到廿多三十人的一場也有五六位男士觀眾.

Rotten Tomatoes只有13%, 咁慘?

10 comments:

Anonymous said...

看這電影的preview時覺得MR面容有些硬,你看了電影有否這感覺?

mad dog said...

uncleray: 太耐無睇佢, 算係咁啦.

Tiny Ash-ley said...

同意uncleray講. 應該整過特別係chin! very unnatural

mad dog said...

tiny ash-ley: 係呀?!

Anonymous said...

「大學好死?」打錯字啊...

mad dog said...

happy prince: oops!!!! :)

Anonymous said...

看過meg ryan在letterman的訪問,嘴巴肯定打過botox(雖然她的嘴巴一向噘),很不自然。

mad dog said...

cosmicrays: 真係呀? oh...

Anonymous said...

我都有睇呀!!!但係真係唔太喜歡,可能真係冇男主角令我冇咩要睇落去嘅動力啩......所以成套嘢只係由得佢play,但係自己就做吓其他嘢,得閒先望兩眼咁,當知佢做緊咩就算咖la.....都唔知有冇睇到四分一.....

mad dog said...

kari: 不過套戲都幾娛樂性吖. 都睇哂.