Pages

Monday, November 17, 2008

假如大劉愛上我

我知, 呢個擺明係天荒夜譚, 不過唔講邊有得笑... 又, 事實是我不比呂小姐或甘小姐醜, 咩叫無可能? (只係無London U PhD啫... ) :) 哈哈!

事源看了珠光寶氣, 無聊和二姊閒聊. 我說道, 實在難以想像可以喜歡一個比自己年長廿年的男人(康雅思和賀峰). 五十多喎, 做到老豆!

然後二姊無聊地假設又假設.

"咁如果大劉喇! 如果大劉鍾意你制唔制?"

我: 大劉?! 咁多女! 緊係唔制啦!

"咁如果只係鍾意你一個呢?"

我: 咁呀... 但係有咩可以令我愛上佢呢?

"Mayfair喎... 阿媽可以搬去Mayfair... 諗吓... :) "

我: 哈哈哈! ... 咁佢要有辦法令我覺得佢係the one先得喎...

胡扯一輪, 只當笑話一個.

原來我... 三張幾嘢... 仍然揀愛情. 又... 即使我有個像劉生那麼富有的男人, 相信我也不會花百五萬去買個Hermes Birkin... 雖未敢大大聲話一定會把錢捐去做慈善, 不過百五萬買個袋, 我覺得好折墮.

15 comments:

Anonymous said...

大劉"候"你 你就同嘉欣芝林同level㗎啦
幾大都制!

mad dog said...

eeeason: 哈哈! 不過佢好多女都好核突吓噃! F.7畢業豬扒樣都要...

Anonymous said...

點解好揀唔揀要揀個咁嘅男人。

mad dog said...

readandeat: 實在不明白...

imak said...

大劉冧女有d計架bor! 無絕對既, 一如indecent proposal, everybody has a price, hermes birkin, mayfair or saying "i love you" on the headline news is not your cup of tea? there must be some other things that can make you move! wahhaaha... 如果大劉愛上我, ok 喎! 但我一定不會同佢生仔, 你話齋佢咁多女!

Anonymous said...

我個人總是覺得上咗年紀的男人會有陣老人味,皮膚又唔夠滑,好難頂架喎..多多錢我都唔會受溝!費是搞到要看精神科呀~錢唔一定可以買到真正的快樂的,你看某些闊太的行為神神化化就知乜事啦~xD

Anonymous said...

如果大劉變了taste鐘意我,若有數億過手,我想我會制。

大佬,數億喎。

我知我係好cheap :)

mad dog said...

imak: 冧女好多人都識, 都要自己鍾意先得架. "the one" headline聽講係嘉欣自己落架喎... 係真唔係就唔知. 同咁多人分一個人, 我接受唔到.

karelian: 好同意呀! :)

uncle ray: wowowowo!!! 嚇呆我呀你...

admin said...

咁林保怡邵美琪條線岩唔岩你? 成年人的純情呀:P

mademoiselle said...

我也觉得花太多钱买一个包真的很折墮。现在还有很多人没饱饭吃。

mad dog said...

maki: 我其實好偶然先睇一集, 嗰條線唔係好清楚. 即係點?

japan observer: exactly!

Anonymous said...

我愛讀食!

為什麼大劉竟然還可以令眾姐妹有幻想?

實在不明白。

這樣的男人應該讓他守活寡!!!!

mad dog said...

孜: 我都唔明. 原來有錢真係乜都得.

admin said...

oh...無睇好難講:)只係覺得,大劉唔會愛上唔洗錢的女人...

mad dog said...

maki: 不如話, 唔騎呢嘅佢都唔要... 最好越cheap越好添. :)