Pages

Sunday, November 02, 2008

戲院異味

是日去了油麻地BC看德國電影節其中兩齣電影, 兩場均要用紙巾掩鼻. 沮喪!

第一場, 有人坐了我的座位, 明顯地沒看票便亂坐. 幸得帶位員幫忙. 算. 一開場便魷魚絲吃足半小時以上, 開了她那樽什麼東東飲料四五次, 都是放在我身旁那個圓形樽位. 魷魚絲, 味道其實頗騷擾.

又, 不知從何時開始, 這個場越來越多人吃東西, 又熱狗, 味道非常濃. 而且薯片之類的包裝袋製造的聲音也可以非常煩人.

第二場, 怎料更慘. 身旁一異味男子大字型坐下來, 全程沒有動過身, 我懷疑他進來睡覺. 那陣味道, 亦是騷擾. 全場用紙巾掩鼻.

不是地區歧視, 不過, 電影場次選擇已越來越少. 我只覺得沮喪萬分. 大銀幕就是大銀幕, 和在家中看完全是兩回事. 下次去BC YMT, 是否應該帶備口罩?

18 comments:

Anonymous said...

Mad Dog,
油麻地D戲院係出名有味。
最勁味係以前嘅正牌 "油麻地戲院"
睇開D啦!

mad dog said...

eeeason: BC唔同架嘛... art house喎 suppose...

Anonymous said...

不換位?
隨身帶樽白花油,擦一些在鼻唇之間的「人中」上,闢味很有效。

mad dog said...

chris: full house, no choice! :( 白花油?! 我下次可能帶多支香水去! 頂...

Anonymous said...

Hey,

Just stumbled on your website while searching for something at work. Now I've become an avid reader of your blog.

Did you watch 'Rabbit without Ears' yesterday? I was there and I felt that the cinema isn't that artsy anymore. They turned the lights on when the credits were still rolling. I was like what the heck is up with BC cinematheque. Just wanna share with you!

j said...

佢地既熱狗,真係愈黎愈香,愈黎愈多人食,愈黎愈滋擾。

Anonymous said...

呢間嘢變晒啦,我試過俾隔離條友倒瀉樽水落我條褲度,最弊就係條友之前仲係一路食麵包一路飲......

以前成日有個癡線佬拎住個膠袋最鍾意坐最前排,會睇睇下o係度笑o係度嗌,個膠袋又"時思sasa",而家唔知仲o係咪度。

個個都以為果度睇戲會有品味d咁,扮晒型咁,入到去咪又爆谷又麥記又電話,我而家都好少去,除非冷場冷門,怕鬼咗。

mad dog said...

chris: 再講, 白花油陣味一樣好惡頂!

angel: hey! yes, i watched "rabbit without ears" y'day too! thanks for reading by my blog! :)

j: 我都明有時太趕又餓, 不過我盡量會入場前食埋先囉. 我琴日連睇兩場都係場與場之間去7仔求其食少少嘢, 等入場時食舊朱古力算啦.

lakasky: 唉, 不過近來好多電影節都只喺BC上嘛, 好慘.

Anonymous said...

可能本身間戲院通風比較差?
有時一開場入場,裡面未有人,
已覺得裡面好似有陣「陳年舊味」,
但其實唔太難適應。
而家好多人會因為旺角戲院買唔到飛、
而選擇揀電影中心,
不過你去睇德國電影節而遇到呢類戲迷,
睇怕將來都難去避了。

mad dog said...

middle: 我都知BC都有大路片上, 咪係囉, KINO都有騎呢人, 下個月French film fest又係BC呀陰公!!!!

c.r said...

吓?咁都得?
...
希望佢哋睇戲嘅時候唔好傾偈啦...
我哋睇戲仲有人飲酒...雖然陣味好香但覺得有少少weird。

Anonymous said...

身體異味是最惡頂的了,你只有自嘆倒霉。

Anonymous said...

許久沒來這裏,近期好嗎?

有時唔關戲院位置,係依家越來越多沒公德的人或精神病患者(金融海嘯後又會多些!)。

BC看戲確實常嗅到熱狗味,一聞到就覺得很膩。

難忘有次坐在前座的女人每隔幾分鐘便指住銀幕罵,很騷擾。

mad dog said...

cr: 傾偈我可以好high profile咁shhh佢. 哈, 我鍾意飲酒, 我唔介意有人響隔離飲酒, 唔好出聲唔好醉就得. :)

uncle ray: 超慘. :(

happy prince: 好耐無見! "越來越多沒公德的人或精神病患者" hahah! 都可能係! 同埋都好視乎片種, 今日齣The Wave, 係完全無騎呢人, 較正經, 唔係笑片卦.

Anonymous said...

仲有更加乞人憎嘅,就係un腳……好難頂。

mad dog said...

cr: 呢個較少見, 如果響正我隔離, 都可能好煩!

Coffee said...

有幾個人成日係BC 電影節出現,一個係好肥的阿伯一入黎就訓~一個係幾DIRTY的人,一入黎第一下開500ML 可口可樂,跟住就訓。
重有個好鐘意食糖,除鞋阿伯~~

BC有好多怪人~

mad dog said...

coffee: 認真騎呢!