Pages

Tuesday, March 30, 2010

電影節第X天

是日下午5:45, UA時代場次. Full house. 想必很多人不用上班/上課. 又或像我, 拿假來看.

時間剛好, 準時抵達, 卻不太多單丁又好的座位. 找到了, 安坐.

不久便不斷聽到左邊的男子的鼻子發出"fi fi"聲, 應該是有點"呼吸困難". :) 不怕一萬, 最怕萬一. 看電影不只怕隔鄰的人咳, 鼻子發聲也要防避, 我想他是傷風/作感冒/感冒未清吧.

幸而袋中還有一個新的口罩.

暫時多日的電影節都算吃得好了. 有足夠時間找間餐廳, 又有人陪. 明天四場, 開始"無啖好食"的日子.

還有, 是晚"Wild Grass"的票竟被The Grand"員工不小心撕了一角. 不禁嘆氣: 哎呀你搣爛我張飛喇... 無人摵爛我啲飛架... :( 好慘... 回來用膠紙貼好, 可憐.

8 comments:

Cooking Meow said...

其實上個禮拜我係twitter到問過你...
想睇下你會唔會有邊日有時間一齊食lunch嫁...

mad dog said...

Cooking Meow: 咦係呀? 因為我無跟足twitter呀, 好多時用lists嚟睇番, 可能要direct message我先睇到呀. :)

Cooking Meow said...

唔緊要~ 下次我DM你~ ^^

mad dog said...

OK! :) 不過呢兩個星期lunch都幾mun水. 下次!

lakasky said...

捱餓睇戲好慘,尋日聽到隔離位個肚係咁叫。我明日三場,計過晒有啖好食!

mad dog said...

lakasky: 哈哈, 我又唔想食住睇(有戲院場次可以食嘢, 不過唔想), 就要邊行邊食, 好有難度... 聽日要買定乾糧飲品放袋! :(

gar~* said...

"無人摵爛我啲飛架" 我鍾意呢句, 係咪曲線鬧佢唔係人? =]

mad dog said...

gar: 哈哈, 我又唔係咁嘅意思. :) 不過好"慶"吖嘛, 好多場都可以搣爛, 點解要搣爛我場Wild Grass?! :(