Pages

Tuesday, March 30, 2010

四月專題: 換季

兩周一聚四月專題 ~ 歡迎一齊來玩 (截止日期: 四月廿五日)

對女人來說, 換季最明顯的不外乎買新衣和新鞋子. 這個我當然都喜歡.

轉換髮型也會是考慮之一. 夏天短髮冬天長髮. 不過多年留長髮都不敢剪短, 因為人懶. 短髮要勤剪, 又要天天晨早洗頭吹髮才可出門, 懶一點都不能. 所以不合適我. :)

另一樣重要的換季事宜, 當然是護膚品了. 其實天氣一轉自己也感覺到皮膚的轉變, 騙不了避不了. 天氣乾燥時一定要用滋潤一點的潤膚霜, mask也不要懶(又要提提自己, 其實很懶做mask).

夏天較易出油時便不能用太滋潤的護膚品了, 但也要保濕.

扮靚以外當然是吃了. 天氣寒冷時想減肥也不太易, 因為凍冰冰怎可以天天沙律/生果呢. 要熱飯熱湯暖肚. 天氣開始炎熱時便可以吃得少一點. 不過又不能太多生冷食物. 去年夏天太熱, 我一連病了多時, 看了多次中醫, 皆因太熱, 不是濕熱便什麼濕阻, 聽到都怕.

衣食住行. 住的不談, 談談行吧.

冬天可以走多一點都會走多一點. 上跳舞課也舒服得多. 夏天很易中暑, 體虛加心臟麻麻, 要走都要在室內有冷氣的地方走, 很不爽. 其實我真的很怕夏天. 如果真的有那個什麼"冰河期", 或許都是好事.

請看兩周一聚主頁

image from realsimple.com

4 comments:

Cooking Meow said...

我怕夏天.. 尤其是香港0既夏天
個種濕法呢... 真係覺得自己唔適合住香港

我都好懶敷mask, 不過宜家就沖涼個陣敷埋
就沖完0既時候就洗左佢
皮膚好左好多, 黑頭都好似少左0的呢..

mad dog said...

Cooking Meow: 不過敷mask, 如果係一大張mask果隻, (敷眼都係), 最好仰臥嚟敷, 企喺度敷會"墜"住啲皮膚唔得架! 會變皺紋!!!

Cooking Meow said...

呀~ paper mask我就沖完涼訓係梳化到敷...
有時敷到訓著... XD

mad dog said...

Cooking Meow: ;)