Pages

Thursday, March 04, 2010

減磅

減肥周正式開始, 首先要節食, 吃得健康一點. 多喝水, 有同事教, 水腫皆因喝水少.

運動方面, 一星期繼續兩天跳舞課. 其餘日子怎樣努力?

1. 一星期兩三天(mini) stair stepper. 是晚做了40分鐘. 網上查看, 15分鐘stepper約可消耗105卡路里. 45分鐘即大約有300卡路里了. 都好.

2. 周末多走路.

3. 有時間的話, 也做做一些簡單運動. 剛查看一會, 這個Ways to Work Out at Home或有幫助.

4. 講得出做得到, 這回不能輕易放棄. 寫上來都是要提提自己. 當年都成功減磅的, 這回也不可有失. 努力!

10 comments:

Fun said...

i wanna lose some pounds too..

*SIGH*

lets make this happen haha!~

mad dog said...

Fun: yes, let's make this happen!!!

Ebenezer said...

努力,加油!

mad dog said...

Ebenezer: 多謝, 我會堅持到底!!! :)

牡丹 said...

其實你有跳開舞,無理由叫肥喎...會唔會係你嘅磅數只係黎自肌肉??

mad dog said...

牡丹: 我都有諗過, 不過"視覺"上我都係肥咗呀, 無藉口... :( 著住跳舞衫對住塊鏡點呃自己喎... :..(

kristie said...

我試過從exercise ball跌落地擦傷膝頭,hahah。XD

mad dog said...

kristie: 我都想個exercise ball, 不過好阻定!

Anonymous said...

聽說水腫不一定是喝水少,鹽份在身體過高會水腫,運動不夠,沒有把身體多餘水份掛出也會水腫,荷爾蒙轉變也會水腫....等等.

我喝很多水,還是會水腫,所以喝過量也不可以架,新陳代謝才是最重要!!

mad dog said...

Gwenzilla: 原來如此... thanks!