Pages

Saturday, October 03, 2009

今年月餅比併

祝中秋節快樂!

其實時至今天也有許多個月餅未吃未試. 寫了一點評語. 你們今年又吃過哪個品牌最好吃?

美心雙黃白蓮蓉 ~ 年年必吃. 今年有人覺得蛋黃不及往年好吃.








醉榴香冰皮 ~ 二姊買來吃, 非常好味!!! 和吃真的榴槤沒有兩樣.











東海堂雙黃白蓮蓉 ~ 有人說皮又軟蛋黃比今年的美心更好吃. 我覺得蓮蓉略嫌硬一點.










半島迷你蛋黃金黃蓮蓉 ~ 大姊買的. 我覺得最好吃. 比美心及東海堂更好吃.











半島迷你奶黃 ~ 好味. 不過我始終比較喜歡傳統的蓮蓉月餅.








九龍香格里拉(香宮) ~ 好吃! 和半島差不多. 好吃過美心. (多人讚賞, 掂!)








香港香格里拉(夏宮) ~ 吃了一口, 不太能說出質素.

5 comments:

Tessa said...

中秋節快樂呀!

今年暫食過嘉麟樓月餅,好味!
陣間試埋奇華4黃蓮蓉先:p

mad dog said...

tessa: 今年無嘉麟樓呀. 四黃!!!!

plum said...

個個都係度講半島個月餅...
明年買離試下...

Tessa said...

我之前份工,個老細每年都會訂嘉麟樓月餅黎送客及俾員工(唯一最好的福利....@.@),但要早訂囉,因為好快就無貨,不過就真係好味,所以咁搶手,但出年我要自己買了,所以明年要早呀!

哈哈!(四黃)無食晒成個啦!1/4啦,我勁鍾意食黃!:p

mad dog said...

plum: 不過半島月餅同半島嘉麟樓唔同呀.

tessa: 我兩年前食過嘉麟樓, 呢兩年都無呀 :(