Pages

Monday, October 05, 2009

兩齣

簡略說說感受.

The Time Traveler's Wife (時光旅的戀人)

沒有看原著, 或許看過原著的都會非常討厭此片. 我倒覺得還可以... 唔, 怎樣說呢, 都有感動位, 流了些眼淚.

愛上這樣一個男人當然可憐. 他說: You have a choice. 她說: I don't have a choice. 她有選擇嗎? 或許有. 當愛情帶來眼淚多於笑聲時, 我們都愛說: I don't have a choice.

樂觀一點看, 我卻羨慕他們的女兒. 父親永遠都是四十歲左右, 什麼時候都可以探望他, 多好!

"I don't want you to spend your life waiting." 不過無論他怎樣不說, 她們都一直在等他.

Fame (我要高飛)

當年有看過第一齣, 忘了內容, 不過記得印象頗深刻. 單是主題曲都耳熟能詳.

這回有點失望, 多個角色描寫都不夠深入, 沒有一個會令你看完喜歡上他的. 或許導演野心太大, 希望什麼都有一點, 結果是印象不深. 看碟/等電視播算了.

唯一值得一讚是"現實終歸是現實"的刻劃, 多麼的真實.

5 comments:

Miss Yim San said...

我睇咗Time Traveller's Wife本書,諗住睇套戲,但啲影評話套戲cut咗好多角色,為免失望,我決定唔睇套戲啦! 我覺得本書有啲無奈,人生無常,所以記住要珍惜眼前嘅一切,真係要愛得及時。

mad dog said...

miss yim san: 咁唔好睇喇 :)

Samantha said...

我都有睇〈The Time Traveler's Wife〉呀!!!都係感覺一般,有d無稽...但係最後嗰個位我都有喊,但係始終覺得套嘢奇奇怪怪咁lor...想睇吓原著係點...

mad dog said...

Samantha: 我諗我同你感覺好似. 唔睇唔算損失嗰隻...

Mag Yip said...

mad dog..

The Time Traveler's Wife
真的好想睇呢!!
但未有時間,原本都想睇左原著先去睇,
但聽你講完都係睇左電影先...lu...
thanks!!