Pages

Thursday, September 03, 2009

Four Word Film Review

偶然看了自己的舊文, 發現了這個(常常忘了自己post什麼)四字影評. 拿幾齣近來看過的.

Away We Go ~ Pre-natal road-trip of discovery.

Sunshine Cleaning ~ Biohazard cleaning, bloody profitable.

Public Enemies ~ Gable's ending inspires Dillinger.

Inglourious Basterds ~ Tarantino does WWII.

東邪中毒也有! (1994) ~ Gobi go-between, between memories.

花樣年華也有! ~ Love affair goes Wong.

4 comments:

Bibe said...

maddog,我以前也试过失眠,是连续两天未能进睡那种,是很痛苦的,特别是想到第二天还要上班。我觉得最好的方法是运动和旅行,运动完后最后去焗个桑拿,对睡眠很有帮助。

mad dog said...

bibe: 我都多運動, 最弊呢輪病得多, 舞都少跳咗. 有時跳完舞果晚都可能太awake瞓得唔好架.

pegpeg said...

你最近有跳舞嗎,身體怎樣, 最近我的同學癲晒忙考inter, 世界上有一班人愛考試愛到飛起....我比較懶囉...同埋都幾十歲, 點解重會鬥成績, 係咪好奇....

祝你健康啊, 快d 跳舞啦, 講多d 跳舞野啦..

mad dog said...

pegpeg: 因為係咁病, 停咗五個星期, 兩星期前都開始跳返啦, 不過上咗三堂, 今個星期又病, 唉... 我點都唔會考試喇, 我覺得好無謂. 細個都跳到elementary(以前RAD), 宜家考嚟做乜? 不過聽聞好多跳咗幾年嘅adult beginners都鍾意去考試. 講多啲呀? 我鍾意跳多過寫喎 haha :)