Pages

Saturday, September 26, 2009

七友們

有人投訴近日少寫七友, 大姐, 幾耐先出嚟一次, 邊有咁多嘢寫?

有人又說: 你寫得雖然都好笑, 不過都唔及我地真實中精彩... ~ 咁緊係啦, 尤其唔識你地嘅人睇咗都未必明白. :)

Anyway. 我的朋友們都非常獨特. 一夜間都看到很多眾生相.

有人嫌7:30pm晚飯太晚, 下班後去了做facial, 還按完眼(massage)才來, 難怪看似沒化妝, 黑眼圈也現了出來.

有人婚後變了灰姑娘, 12am前不回家好像很危險似的... 不太明白.

有人會截的士去追巴士. 聽到都覺得好笑... 當然是追不到了... 又, 101F燒都開工, 不是打工的喎(我說我99F都唔返工喇! 101F仲返, 入廠都似!)

有人經常大洒金錢... 放了七萬元在Spa差點連渣也沒了. 那店摺了, 多月來終於拿回那七萬元(懷疑不只這個數目)

有人去了十多廿次日本還要一年去數次都不厭. 下月去看楓葉喎, 我問: 你喺加拿大咁多年仲睇唔夠?!

有人換完車又買Daytona... 又沒有花紅...

有人為著交稅頭也大了, 卻有人換車當換鈕. :P

3 comments:

c.r said...

截的士去追巴士!:)係咪漏咗嘢係巴士度呀?

Kempton said...

好好睇的"七友們" ! :)

一兩句寫得"七友們"很生動。原本都已經開始寫comment, 打算每位都寫D。-- "facial, 似沒化妝, 黑眼圈", 灰姑娘, "截的士去追巴士,101F燒都開工", "Spa Lady", "日本楓葉姑娘"

最後I smartened up decided it is better for me not to write. I hope your friends will write a few things. :)

You have some really good friends. Good for you.

mad dog said...

cr: 唔係噃 :)

kempton: thank you :)