Pages

Sunday, August 09, 2009

選擇題

看電影時, 以下情況任擇其一, 你寧願:

1. 電影除字幕及聲音/對話以外, 畫面基本上有八成九是漆黑一片, 偶然出現晃動的畫像數秒

2. 故事太殘忍至想離場

3. 看完全片也不知道導演想表達什麼

4. 座位附近有十級臭狐勁霸, 全程要用紙巾掩鼻

5. 片與片之間(一場有數齣短片時)的過場/影片開始時有忽然超級耀/刺眼的全白畫面或刺耳的tone, 令人忽然想尖叫

假如一場電影有兩個或三個以上的情況出現, 你是否寧願死掉? :(

12 comments:

Anonymous said...

4. 座位附近有十級臭狐勁霸, 全程要用紙巾掩鼻--〉我会离开原来座位,坐在附近吉位或者走廊位。如果还要顾及那人的感受的话,则要坐在他/她看不见的地方。

如果电影真的不好看,我会离场。好过继续折磨自己。不过这样的例子又极少,我忍得!

Milly

mad dog said...

milly: full house呀, 無得調位, 仲會諗佢感受呀? 佢有無諗吓人地感受先...

Loretta said...

what movie u had can bring such a torture?

uncle ray said...

我會選擇#3了。因為或會以為是自己的問題。

愛美 said...

3或5啦, 其餘的我會走人

Samuel said...

忍唔到臭味外,其它都尚可接受~ :)

不過我最唔鍾意,隔離/前後左右d人會一路睇一路講劇情,又或者不斷講電話我都接受唔到…

mad dog said...

Loretta: the best of Berlinale 2009 (shorts)... sigh...

uncleray: #1 and #3都算可以接受喇...

愛美: 原來我容忍度都幾高吓, 我會死撐... :(

mad dog said...

Samuel: 你講嗰啲我今晚睇竊聽風雲咪lai哂囉... 唉... 啤咗後面對女子十幾次仲不停講嘢... 老遠又三次有人大聲講電話, 港產片加九龍(都唔想地區歧視... )真係令人沮喪... :(

c.r said...

1. 電影除字幕及聲音/對話以外, 畫面基本上有八成九是漆黑一片, 偶然出現晃動的畫像數秒 ---- 超過幾次,我就開始懷疑我是否視力衰退,然後拉住旁邊的人問長問短,極度緊張,隨後不停看手機以證實不是自己暴盲。

2. 故事太殘忍至想離場 ---- 可以接受。

3. 看完全片也不知道導演想表達什麼 ---- 這個我也經常發生,也可以接受。

4. 座位附近有十級臭狐勁霸, 全程要用紙巾掩鼻 ---- 沒有換座位的話,我還是速速逃走,昏死在戲院,這樣,不大浪漫吧?

5. 片與片之間(一場有數齣短片時)的過場/影片開始時有忽然超級耀/刺眼的全白畫面或刺耳的tone, 令人忽然想尖叫 ---- !!!我會爆粗!! XD

我也很討厭看電影有人講話,我會先超他/她幾下,如果還不停,就大聲shush他/她。

你不是5個都踫到這麽幸運吧?(hugs)

mad dog said...

cr: 中咗4個囉一場short films, 精彩嘛?! :) 臭狐人無計, 無理由因為佢攪到自己嘥咗場戲, 咁遠去到走人? no way... :(

gar~* said...

其實... 全部都無乜所謂, 但係4會惡頂d~

mad dog said...

gar: 仲要成齣無"定"走... :(