Pages

Saturday, August 29, 2009

阿媽話: 老人家話 ~ 飯, 養命; 餸,養顏.

果真, 早幾年前因為減肥, 越來越少吃飯. 減肥是成功了, 些少反彈都只因自己貪吃所致. 飯依然少吃. 這一兩年晚飯時才會吃半碗.

然後近日體弱, 知道始終都要多點吃飯. 果然晚晚半碗多一點的白飯, 又偶然連午餐也吃飯, 好像多點力氣了.

"鬼佬也不吃飯啊?" 我說. "人地食幾多意粉, 薯仔同麵包呀?" 物理治療師(也是中醫)道.

中國人, 始終都要點米氣.

7 comments:

BlingBling said...

哈~ 我都是‘飯桶’一個﹐不能常常沒有飯下肚﹐ 餓的時候﹐ 最想吃的是碗熱飯。

c.r said...

我都好少食飯,又係聽中醫講要米氣~不過都好少食。
偶爾食到飯覺得好好味。:)

(katana ) 草草一刀 said...

http://kendo1231.blogspot.com/2008/07/blog-post_08.html

上這本書名 《粗食養生法則》,作者:幕內秀夫 ,譯者:蔡如婷,便是提出以白米飯作為主食,

http://kendo1231.blogspot.com/2008/01/blog-post_8388.html
白米飯不是可以輕易食肥人,主要看伴菜豐儉油膩否。那些今天節食人士不食白米飯以為可以保持瘦身,應該有點不正確。

愛美 said...

我也是飯桶, 青少年時期, 每餐可吃三大碗飯. 現在如有住家飯, 也吃得下兩碗.

我可證明飯吃不胖人, 從前天天在家吃飯, 都是瘦瘦的, 反而長大後在外面只吃餸, 肚腩就不受控了!

mad dog said...

BlingBling: 我從來都唔係飯桶, 可以完全唔食飯架, 不過為咗身體著想.

cr: 有餸同汁會好食啲囉 :)

katana: 日本人一早就食飯, 可能都係因為要夠力氣, 佢地肉又唔係食得多. 不過開始唔食carbs時好似真係減到肥架, 但係長遠計對身體唔好囉 :)

愛美: 我唔係飯桶嚟架, 可以唔食飯架, 不過又唔鍾意pasta, 都係為身體著想所以要食返飯.

Pema said...

也是, 前月因忙沒時間吃, 虛弱得很, 這兩星期, 有理無理, 吃個飽....
不要以減吃來減肥, 肥是因為身體不夠血氣去將廢物排出, 多做運動才是上策呀 ... 此乃經驗之談

mad dog said...

Pema: 對! 不過我試過跳好多堂舞都輕唔到 :(