Pages

Monday, July 06, 2009

手肘

NEW YORK CITY ~ Marlene Dietrich at Columbia Records
November 1952
© Eve Arnold / Magnum Photos (slate.com)

又是啟發自slate.com的Today's Pictures. 手肘的用途. 蠻有趣.

有時去按摩, 按摩師會用她的手肘替我按背.

不知從何時開始, 每晚睡前都有個習慣, 就是除了塗臉部的護膚品外, 我的腳及手肘都必要塗上潤膚霜. 手肘太乾很難看的.

工作時, 我愛用wrist rest來墊左手的手肘, 不然會痛. 反而手腕又沒有用墊.

3 comments:

Mag Yip said...

mad dog..

我肩頸痛左咁耐都係全靠我老公既手肘呢!!
按摩真係好有用,係我媽媽教0家!!!
一年都不知節省左幾多物理治療既錢呀!!

mad dog said...

mag: 咁幸福! 我今晚剛剛去完massage! :) 按摩要搵專業啲先有效噃. 今晚一定好好瞓.

Mag Yip said...

mad dog..

我係肌肉痛,所以治療師都建議咁做,
真係好有效0家!!
我都有去Massage..不過宜家少左去...lu..
因為負擔唔起呀!!