Pages

Friday, July 03, 2009

管理

我們自小學習管理自己, 不過卻沒多機會去學習, 其實人生中有許多外在因素. 即使井井有條的小孩子, 長大了都會遇到難以應付的外來突發的人與物, 令什麼都打了亂子.

8 comments:

bittermelon said...

有一種課外活動能夠好好的訓練孩子們如何應付突發的人和事,這就是制服團體,例如童軍,女童軍,紅十字會等.

mad dog said...

bittermelon: haha, 你好認真呀! :) 不過好多都要中學先有嘛, 又唔係compulsory. ;)

PEGPEG said...

HIHI 點解呢排少講跳舞的事, 我最近很懶, 少左去上堂...

mad dog said...

peg peg: 咁我係咪應該寫番篇呢? 因為前排身體不適, skip咗兩星期無返呀, 今個星期先有力上到兩堂. 我透陣post吓先 :) 去flickr睇吓我post嘅兩對新pointe shoes啲相先啦 :) haha.

Mag Yip said...

mad dog..

人每日都是不斷學習,
係無休止喎!!!
人總會面對預測唔到既事,
隨機應變啦!!

mad dog said...

mag: right!

PEGPEG said...

OKOK 咁你多休息啊...

mad dog said...

pegpeg: 好咗好多架喇, 不過都唔敢跳太多住 :)