Pages

Monday, June 14, 2010

Joyeux anniversaire à moi

繼昨晚和七友們晚飯之後, 這夜和家人又吃一大頓. 多謝母親! :)

十二時前的一個多小時, 在ATM上交了一信用卡的卡數(少用, 所以密碼每次都要細想一會才記起). 之後去另一ATM機拿現金(這個常用, 不過密碼用了一年多左右, 都沒有問題).

因為酒後或者頭腦未完全清醒, 竟然按錯最後兩個數字. 又或ATM機有點問題: line busy, try later.

OK, 去了另一部再試... 最後, 四次錯密碼, 食了卡! :( 頂...

十二時過後約兩個鐘, 準備吃頭痛藥, 左手中指卻給panadol的bar code硬貼弄損了. :(

Anyway, 這一年要更進一步, 事事稱心, 健康"活潑", 又瘦又青春(希望... )! :)

P.S. 山頂快將開翠華... my goodness. 當然還有正在營業的麥奀記!

7 comments:

cr said...

bon anniversaire! :D

SJ said...

看了你的blog 年多了, 今次第一次留言: 祝你生日快樂! :)
sj

ber said...

a year older, a year wiser! :D 雖然响twta已經同你講咗,再次祝你生日快樂喇!

brownie said...

祝你生日快樂!身體健康!生活愉快!

愛美 said...

Happy Birthday!
祝 願望成真!

mademoiselle said...

bon anniversaire :)

mad dog said...

cr: merci!!!

SJ: 多謝嗮! ^_^

ber: thank you!!! :)

brownie: 謝! ;)

愛美: 好呀! 承你貴言!

mademoiselle: merci!!! :)