Pages

Wednesday, December 17, 2008

辦公室派對

NEW YORK CITY—At an office party, 1966.
© Leonard Freed / Magnum Photos

大家總有在辦公室舉行派對的經驗吧? 不如都留言說說有什麼趣事或騎呢怪人. :)

我公司基本上每年都有個聖誕小派對, 超小型的那種, 不是什麼豪華annual dinner. 交換禮物, order吃的之類, 也有人會帶自製的食物回來分享.

交換禮物很多時都有令人O咀的情形出現... 包括有cheap人(賺唔少架噃)會拿不知什麼時候去旅遊的手信來送人, 又或見到都唔想要嘅月曆... 最怕當然是抽到某些高層的名字(意即要買禮物給他/她), 很難做嘛. 試過有一高層抽到的是一個極不喜歡他的下屬, 當對方收禮物時, 大家都在等看戲, 非常攪笑. 亦有上司擺明冧其靚女下屬, 買了一件名貴禮物給她, 起碼比budget多四倍價錢! 靚女就係著數架啦.

很想聽聽大家的版本, 留言留言! Thanks!
LONDON—At a solicitors’ Christmas party, 1995.
© Martin Parr / Magnum Photos

Images from slate.com: The Office Holiday Party

6 comments:

Anonymous said...

嘩,你這篇令我想在自己的blog也寫一篇辦公室派對。

簡單說說︰某年我在某大學的商管系做admin,那年的christmas party, faculty dean要大攪,包了校內的高級西餐廳,然後請了城內的富豪、校董、議員、名人等等來,美其名是party, 實則是想籌錢。那個dean又致詞又祝酒的,攪到好似去上流酒會咁,而我這種小角色與同事躲在一角食野,這算是我最無謂的辦公室派對。

有一次不是xmas party, 是慶功,全部同事上哂老闆屋企,飲飽食醉後老闆興起要在家中唱K。天!他們居然唱小李飛刀呀、愛在心內暖呀那些,老闆還說個個都要唱,我即刻找藉口走人!

Anonymous said...

老細一年到頭唔肯請同事食粒豆,有次大大聲話自己埋單慶功。

大家以為轉死性喇,原來只係肯比$1000叫到會返公司function room.

敝組將近30人,1000蚊呷得乜呢?後尾終於由親信兩名暗啞底湊數先開得成個所謂party,核突到爆。

遇著D賤人,真係眼突口啞。

字:悠人 said...

我的命唔好,打工咁多年,竟然從未有過公司聖誕派對。真是命苦:-(

myblahblahblah said...

Dept head 帶了小狗回來 xmas party, 她的小狗在辦公室裡的地毯拉了屎, 居然有同事主動幫她收拾囉!!!!!

Anonymous said...

我的經歷是
整間公司20多人的X'mas party, 吃的玩的都是行貸。大家都在意派對尾聲的抽獎,因為有公司出錢的獎品, 更有同事遲到被罰的罰金...據說近半萬之數...最後被遲到最多的人抽中, 佢個樣絕對係百般滋味在心頭, 同時好笑到爆燈!

mad dog said...

sherry: 嘩, 攪呢啲大型party好大壓力亦煩到爆.

cosmicrays: 最鬼憎啲孤寒友, 大時大節都無嚟貴格.

字: 悠人: 咁橋? 係每到聖誕都唔洗做? :)

myblahblahblah: WOWOW!!!!

penny: 嘩, 咁我可能有份啦! ahhaha!