Pages

Monday, December 01, 2008

一份工

有大學友人(夫婦)年前決定舉家回歸, 有大有細, 原因是想多點時間陪伴在港至親. 今年八月左右開始搵工, 然後金融海嘯. 幸而剛找到工作了(女的一早已是全職家庭主婦), 那天我們三個女的吃晚飯, 談了數小時.

男的沒有出來, 太疲累了, 在家看小孩.

太太訴說其丈夫的搵工辛酸, 又說原來在香港, resume要起碼六至十張紙, 否則"工都無得你見".

"嘩!" 然後我的友人也剛轉了工, 說: 佢嗰行/job nature啫... 我就三張紙左右啦...

因為在美國, resume都較簡單, 沒香港的詳盡.

我的見工經驗很少... 聽到了也呆了一會. 怎寫六張紙???

友人三十多, 第一次在香港打工, 一定不習慣了. 已經有十時才下班的情況. 又要適應香港的辦公室政治, EQ差一點都不容易.

不過逆市都有兩個友人有新工作了, 所以大家不要太擔心.

10 comments:

c.r said...

huh,死未,我的resume寫極都不夠3張紙的,找工的時候還特地迫埋2張紙寫完……回流,我肯定是找不到工的,我放棄了。 :(

虎茶 said...

灰爆呀!!!真係世界難撈, 同埋都真係疏於戰陣呀.

imak said...

有幾辛酸呀? 我地日日都係返緊呢d 咁既工, 做緊咁長既工時, 對著咁既高層, 都係咁啦! 同自然世界一樣, 都係適者生存啦!

Mugen C said...

That's right, in Canada, we've been taught never have a resume with more than 3 pages. Guess HK is the opposite?

Few times I really wanted to move back and work in HK, I don't mind working long hours, but to deal with tricky people everyday...no way!

MC~

Anonymous said...

你d friend咁好?我都要搵工了。

mad dog said...

cr: 未必嘅.

虎茶: 你係老闆洗驚? :)

imak: 人地放棄一切返嚟都唔係易事呀. 一家幾口一個人養起哂噃.

mugen c: 我諗美加都一樣啦.

uncle ray: 可能行業唔同啦. 同埋喺香港嗰個, 佢話其實過去半年一直有好多工見, 係自己揀嚟見添呀.

Anonymous said...

六至十頁的resume, 作文咩!我發覺香港人越來越愛無中生有, 把簡單的事變得很複雜, 令自己變得好像很professional.

Anonymous said...

sherry: 佢話個agent教架, 佢一直喺美國, 返嚟都係聽agent教路先寫咁長, 就搵到喇... 迫於無奈...

虎茶 said...

作為一個老闆, 我既老細就係班客, 佢地無多餘錢黎食飯, 都係死路一條. 比起打工, 呢班老細佢要炒我地, 唔駛通知又無補水架

mad dog said...

虎茶: 咁又係. :)