Pages

Sunday, March 22, 2009

幾句

1. 5am後睡覺是大忌. 是完全不會安睡八小時的. 我知我衰.

2. 電腦的antivirus攪到我好煩. 幸得友人遙距攪掂. :) thank you!

3. 二姊成功做了tiramisu, 很可口.

4. 電影節開鑼, 我明天才開始. 連續三星期, 生活會非常充實: 工作(十五天工作七天! wahaha!), 電影節, 跳舞. 太太太好了!

5. Pet Society快到level 35了, 會有第七間房! :) 那個mystery egg toy很可愛, 成功抽了兩個scenes.

6. 那天quote了林燕妮的語錄, 不少人都說想知道上文下理... 真的不夠清晰嗎? 過兩天記起時找回來才補充.

4 comments:

Anonymous said...

今年沒拿長假看電影節嗎?

記得你去年好像這樣子做的 :)

mad dog said...

uncle ray: 咪攞咗囉. :) 七日左右啦. 上年都係咁.

mad dog said...

uncle ray: 其實想問... 你有無睇呢個blog架啫? 我唔介意你唔留言架... :P

Anonymous said...

大姐,我緊係有。

不過我有老人痴呆,你原諒我la。