Pages

Sunday, March 08, 2009

估佢唔到

身邊發生的人與事, 往往都是"估佢唔到". 那就是人生有趣的地方嘛. 雖然有時意想不到的事情給人殺個措手不及, 但也會有些給人驚喜的東西.

看著種種人與事, 就像看故事書一樣有趣. 如果一切都是預料之內, 哪有什麼好玩?

回看過去多年所遇到的一切, 有多少是自己預料之內? 幾近零? 有趣. 也有好些驚嚇.

變, 令人恐懼, 但有時又賽翁失馬.

是晚兩件估佢唔到事情, 包括友人近日瘋狂愛上Pet Society, 因為她多朋友玩, 所以不難賺pet money, 亦經常抽到限量好嘢. 今晚我一上Pet Society, 發現我的pet有一大堆禮物在地上... 心想, 昨晚為了拿取"送禮金盃", 一次過送了六件食物給不同朋友, 可能是他們回禮吧. 怎知原來這個友人說她中了Pet Society毒, 太瘋狂了, 要休息一會, 於是一次過送我多件非常昂貴的東西!!!!! Wow, 不勞而穫! 有鋼琴, 有靚帽, 多隻玩具, 金色心型氣球, 擺設等. 當初玩Pet Society時也沒打算玩多久, 雖然有點上癮, 但又不太過份. 有網友教我怎樣換取喜歡的東西, 但只試了數次已覺得太煩了. 結果竟然是不勞而穫.

另一件估佢唔到事情是, 本想訂票明晚看戲, 卻怎樣也訂不到. 打去信用卡公司(有折), 原來是戲院server和卡公司系統的問題... 想睇又唔知聽日買唔買到飛...

仲有... 是日其實有雨, 竟大膽遮都唔拎出街(係去足一日架喎)... 結果, 兩次從室內走到街上時都是地濕不過沒有雨. 好好彩.

最後一件. 和骨精好友晚飯後上她家繼續飲酒傾偈. 原來骨精即是骨精, 她有兩三件Osim產品, 按摩腿部的(嘩, 好正!), 頸膊的, 眼部的(太空人一樣!), 還有好幾件在灣仔春園街買回來的按摩好用東東, 對我這些周身痛的人來說, 簡直是珍品! 我又要買!!!

Life is always like a box of chocolates啦.

*後記: post完再試, 訂到飛喇! yeah!

3 comments:

Anonymous said...

Pet Society (and Playfish) seems interesting.

Just curious, love to know what attracted you to this game, how many of your friends play this, and do you or your friends spend money to buy things in Pet Society?

This UK company is doing something right. :)

c.r said...

哈哈哈!我同我啲朋友呢排都好addicted,竟然打電話都係傾呢啲嘢……好變態。:P

mad dog said...

加燦: i did try quite a few of those playfish games on facebook, bowling, word challenge, etc. but this Pet Society is really funny. not a lot of friends are playing. just 20. some friends have a lot of friends playing it. visited my best friend's place last nite, she showed me her friends' pets, she has 58 friends playing! but none of us would pay real $$$ to get things.

CR: 好好笑. 不過唔知我個friend中毒成點, 點解可以忽然抽身, 仲送哂珍藏俾我. :)