Pages

Thursday, January 31, 2008

旅行遊書店

相信不少人都喜歡自由行時順道到訪當地的書店, 看看有什麼珍貴書籍是本地買不到的. 有人會瘋狂入貨, 甚至要郵寄回來. 不過可以買到心頭好, 有時有錢有時間也未必可以找到.

對於港人來說, 最喜歡邊旅遊邊買書的地方當然是台灣了. 不過大家到歐美等地遊玩時又會否走訪當地的書店?

美國有好些著名的書店已成為名勝之一, 遊客都必到此一遊.

以下九間美國著名書店都值得一遊, 有機會到當地萬勿錯過!

BOOKS & BOOKS:
265 Aragon Ave., Coral Gables, Florida
305-442-4408
每個月舉辦多達七十個作者活動CITY LIGHTS BOOKS:
261 Columbus Ave., San Francisco
415-362-8193
著名詩人Lawrence Ferlinghetti是創辦人之一, 時為1953年.ELLIOTT BAY BOOK CO.:
101 S. Main St., Seattle
800-962-5311
POLITICS AND PROSE:
5015 Connecticut Ave. NW, Washington
800-722-0790

POWELL'S CITY OF BOOKS
:
1005 W. Burnside, Portland, Oregon
800-878-7323PRAIRIE LIGHTS:
15 S. Dubuque St., Iowa City, Iowa
800-295-2665

TATTERED COVER BOOK STORE:
1628 16th St., Denver
303-436-1070THAT BOOKSTORE IN BLYTHEVILLE:
316 W. Main, Blytheville, Arkansas
870-763-3333
著名作家兼前政界名人John Grisham常到此店











THE STRAND:
Corner of 12th Street and Broadway, near Union Square, Manhattan, NYC
212-473-1452
歷史悠久, 創立於1927年
當年的Strand Book Store

11 comments:

Anonymous said...

登時使我想起電影 You've got mail。

Anonymous said...

還有Notting Hill! :)

Dennis said...

就是 The Strands 叫我在紐約之行,下午趕機回港,也要在最後一個早上,提著所有行李到訪!

偏偏忘了書店的名字,謝謝提醒!:)

Anonymous said...

我喜歡逛書店!裡面有很多很奇怪的東西。 :P

Anonymous said...

dennis: 咁犀利? 我上次去過union square果頭都唔知, 淨係去咗飲嘢添...

cr: 係呀, 不如大家嚟個書店一覽blog記囉! 你啲NZ相一定好吸引!:)

Anonymous said...

:D wellington我唔好熟,但係auckland就有好多間特別有型。
但我有個朋友同我講,威靈頓啲書店都專登留出一個section,係gay literature,我覺得好文明囉。=)

Anonymous said...

cr: 的確香港比好多西方國家"落後"同保守, 我睇未有耐會有呢啲sections. :)

Anonymous said...

都唔係囉,我覺得係社會嘅包容程度囉。向nz,啲form問你嘅marriage status,有一條好specific嘅係"de facto",即係如果2個人係埋一齊(無論係男女定係男男,或者女女),長過2年,都係算"夫妻"嘅。就算日後掂煲都冇有怕架~法律有保障!hahahaha...

Dennis said...

都係因為有朋友帶路啫。

其實最掛住嘅係Boston 嘅 Harvard Coop。可以每日都花時間去。

茱利亞 said...

Remembered had visit a bookstore called "Borders" while I was in LA/San Diego.

mad dog said...

cr: wow...

dennis: 去過boston一次, 無乜點行過書店添.

julia: borders比較大型, 係chain, 可能無上面呢九間咁有名勝feel卦.