Pages

Tuesday, March 15, 2011

Black Swan 黑天鵝

看了兩個星期差點忘了. 看完第一個感覺是, Natalie Portman竟然可以憑它奪最佳女主角... 我一向喜歡她, 且覺得她會演戲, 不過在Black Swan一片中完全不認同這就是影后級的演出.

電影, 更令我失望. 竟然有份角逐最佳電影? 今年沒有好片麼?

之前都有人說此片要在電影院看, 看完覺得, 看影碟也無妨.

是驚慄片? 都有點的, 不過笑位也有, 我起碼笑了好幾次...

雖然沒有訪問過專業舞者, 真想知道有多少芭蕾舞團舞者會常常聽著芭蕾舞音樂盒, 還要放在床頭? 粉紅色的女孩睡房... 唔, 或許真的有些芭蕾舞迷會吧, 不過對我來說太戲劇/作狀了.

舞蹈及排練的片段都不吸引, 亦沒有哪一場特別喜歡/深刻. 總括來說有點悶. 或許看過好些芭蕾舞/舞蹈紀錄片, 電影和現實仍有好一段距離.

劇情或許都太令人預料得到, 沒有驚喜.

浪費了演員和故事. 我很喜歡Natalie Portman的, 這齣可能是我最不喜歡她的電影. 導演應該可以做得更好.

唔, 大致是這樣了.

後記: 看的是UA時代, 港島戲院應該最討厭這家的了... 那天前面坐著一對不停說話的母女, 一幕Natalie Portman把足尖鞋放在一個盛滿松香(rosin)的盒子裡然後擦上松香粉. 前面母親大聲說: 嘩, 玻璃呀! 其實松香用途有如用在絃樂上一樣, 有防跣的功能.

12 comments:

Orangutan said...

我也很喜歡 Portman,卻一直認為她演技平平,這套也不例外。

Black Swan 是有點失望的。B 級片來說算是佳作,但真的不是 best picture 的級數。一開始 Portman 的黑白分身已經說明了一切,和 Mila Kunis 的糾纏也有點造作,都是驚慄片的一般公式。

Agnes Tse said...

Darren Aronofsky也不是一個很好的導演: 愛玩花招.

Anonymous said...


我都唔鐘意這電影,看得比鋼琴教師更辛苦。故事假如不能有感動共鳴就不會投入了。更喜歡" blue valentine " and " rabbit hole" , don't miss them..

Uncle Ray said...

最憎看電影遇上喋喋不休的人,要說話不如回家去好了。

mad dog said...

Orangutan: 佢一向演技唔算好出眾, 不過真係見到有進步. 或者因為我幾鍾意佢, 特別留意佢, 對佢有期望. 其實佢喺the other boleyn girl真係做得幾好. i love new york都唔錯.

Agnes: 其實我無乜睇過佢嘅作品, 不過The Wrestler好似幾受歡迎. 睇報道講本來齣戲仲多cliche, 好彩有benjamin millepied參與, 如果唔係可能仲難睇!

Anon: 我琴晚都睇咗Blue Valentine, level高過black swan了, 不過睇到有啲沉, 唔算係非常出色. Rabbit Hole係咪都係慘戲呢? 我呢期唔想睇太多sad片... :)

mad dog said...

uncle ray: 真係要揀戲院的... 不過有次去AMC睇, 都有一家自由行帶埋個好嘈嘅細路, 真係超離譜!

 said...

Blue valentine 故事講真都唔算合理,不過當其中一方情己逝而另一方仍在努力,而又不能面對雙方status 不同的事實,為咗個女死撐都做得幾好。人生都係苦難多啦,沉是正常嘅。rabbit hole 你有信仰唔知點睇,

mad dog said...

Anon: Blue Valentine我又覺得好合理呀, 好似之前都聽人講, 睇完唔敢結婚之類. 又有人講好似Revolutionary Road咁. 我今晚或者都會寫篇. BV可以睇睇網友dark coffee呢篇. Rabbit Hole未必有時間睇了, HKIFF呢個weekend開鑼喇. :)

Anonymous said...

-有時有些少cliches..先可以帶出現實既荒謬..看看果d怪獸父母,就吾會覺得all pink bedroom 有咩咁出奇

-我只係最驚訝 Nina 吾知個阿媽為左生佢give up ballerina 的生捱..呢度係最吾通既地方

-Vincent Cassel 似係最搶戲

-Portman 同 Kunis 都係有D造作,但佢地吾係專業舞者去演呢個專業,我呢門外漢就覺得佢地已經說服到觀眾...

-最後,我覺得Ballet 只係一個專業既題材,套呢個story去任何一個profession都可以

mad dog said...

anon: 不過Nina阿媽又的確唔係跳得好top喎好似, 只不過咁啱要生個女先順便放棄事業... Vincent Cassel係幾搶戲.

Anonymous said...

不是她要音樂盒和粉紅睡房,是她媽轉嫁了自己的意願和想永遠當她小孩般留自己身邊,

mad dog said...

anon: 我都明, 不過真係太cliche了...