Pages

Tuesday, December 21, 2010

The Best TV Couples of All Time

25對美國最佳電視情侶(The Best TV Couples of All Time), 好些都未看過的, 不過也有我最最最喜愛的couple! :)

其實咪又係佢地...

Kevin & Scotty (#23)
by Randy Holmes/ABC

另外...

Homer and Marge (#22) ~ 都好過癮

Carrie & Mr. Big (#7) ~ 唔, 我都唔多鍾意Mr. Big...

Dan and Roseanne (#8) ~ 呢個都有睇過好多集, 好好笑

Doug and Carol (#15) ~ ER!!! 不過Carol唔靚... 我鍾意Carter同Abby多好多!


如果講本地熒幕情侶, 你又最鍾意邊對?

4 comments:

莎莉蛋糕 said...

1. 郭靖(黃日華)和黃蓉(翁美玲)
2. 周潤發和鄭裕玲(任何角色)
我是喝80年代"無記"奶水大... :P

mad dog said...

莎莉: 係呀! 我都會舉手周潤發和鄭裕玲! 不過我都好鍾意偉仔+曼玉/黎明+曼玉! :)

imak said...

for me absolutely Ross and Rachel (David Schwimmer and Jennifer Aniston), Friends

mad dog said...

imak: 我當年無乜點睇"Friends", 奇在我身在美國, 反而無睇! what a waste