Pages

Monday, November 29, 2010

閒話

到處都有聖誕裝飾了, 經過都會拍兩張. Times Square裡的, 和聖誕幾近完全沒有關連...
那天見到這個暴君辣椒脆片, 不嗜辣, 有人試過嗎?
這晚第一次到The One的百老匯戲院, 法國電影節嘛. 喜歡這裡的洗手間, 夠哂大! 另影院裡座位亦非常舒適. 只是這晚的高達悶出個鳥來... 相信學者才完全明白高先生想說什麼了...
近年也捧HKLGFF場.
昨晚終於發夢都見到Kevin和Scotty, 我真係中哂毒! 仲係同佢地兩個一齊上college class, 十人左右, 佢地坐我前面, 我仲要扮唔係佢地fans! ;)

正在等待我訂了的Matthew Rhys著作"Patagonia", 還要是他親筆簽名的! 在網上join了他的fan club list, 真高興, 有很多他的簽名會相片看.

十一月快完了, 算是無大驚無大險. 聖誕快來吧!

今天睡至下午兩時多, 舒服得不得了.這晚看了Godard的Film Socialisme, 觀眾大部份都是本地人(和昨晚那場"The Big Picture"大部份老外/法蘭西觀眾很不同), 嘩... 真係唔知咩事... 電影學者或許會完全明白吧... 前前後後有六七人提早離場.

印象最深都是那些海, 和都是那些海. 的確拍得很漂亮. 還有那個從上到下看的月暦. 唔... 用google image看"film socialisme"就會令我想起那對貓, 廚房母子, 男孩子, 油站等等... 很多零碎的片段/人物.

最奇的只是, 怎麼大部份都沒有字幕, 我很想聽得懂那一大堆的法語. 難道Godard認為觀眾都不需要明白那些旁白/對白?

回來細看小冊子才知道導演要求刻意修改英文字幕... 人都癲...

2 comments:

ber said...

Times Square個聖誕佈置又真係唔似聖誕喎...莫非畢值問題,所以揾輕氣球搞掂!?

好多謝你分享Landmark同其他地方個聖誕佈置,香港啲氣氛真係好好多!

mad dog said...

ber: ;) 佢地話係反聖誕. anyway, 呢啲叫創意卦, 不過都唔靚, 要反聖誕, 不如咩都唔整仲好.